Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ylvahelena
Jag börjar få till det här ryggknytningar där sjalen bara går upp under armhålorna på Ylva, funkar bra vid diskning men så vill jag inte bära henne utomhus. Hur sjutton får man ungen att inte veva med armarna nog länge för att hinna knyta omslutet eller ryggsäck där barnet har armarna innanför sjalen så hon sitter ordentligt tight?
Av Lillblomma
Jag gillar Vrikkesikker. Den är superstadig och eftersom den börjar som ryggsäck så fångar man in armarna innanför redan från början!
Sök på Vrikkesikker här eller på Youtube, det finns bra videoinstruktioner!
//A
Användarens profilbild
Av Jason
Lillblomma skrev:Jag gillar Vrikkesikker. Den är superstadig och eftersom den börjar som ryggsäck så fångar man in armarna innanför redan från början!
Sök på Vrikkesikker här eller på Youtube, det finns bra videoinstruktioner!
//A
Håller med, den är super :tumup:
Användarens profilbild
Av ylvahelena
Mmm, men jag får inte in armarna med ryggsäck heller....hon lyckas alltid veva ut dem.
Användarens profilbild
Av tesoj
Jag knyter alltid med lillemans armar utanför för det blir stadigare då han vägrar att ha dem innanför. Blir mindre slappt om han från början får ha dem utanför än att han ska krångla ut dem. Ser till att dra upp sjalen till armhålorna och på så vis tycker i alla fall jag att det blir tillräckligt stadigt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?