Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
här är en reklam som får mig att :whut: bli lite knasig. jag förstår varför den upprört i USA. Den ger en sne bild av sjalbärande. Vad tänkte dom när dom kom på den ???

http://www.youtube.com/watch?v=Mztymu72l7c
Användarens profilbild
Av lillvilda
Helene skrev:Hmm... skumt.
Men det här svaret var ju ännu skummare! http://www.youtube.com/watch?v=wekT-SvA ... re=related
:lol: haha den såg jag inte ens.okej ja vad säger man. Vill inte ha barnet springande runt. vill inte lära dom gå :siishah:
Användarens profilbild
Av Fina
Hjälp mig. Visst var hon ironisk och skämtade?? Att man behövde motrin (eller vad det hette) om man är korkad och bär sina barn länge i babybjörn och inte vill att ens barn ska lära sig gå.
För hon måste vara ett sjalfan. Sådet så. Det där måste vara ironi på hög nivå.
Användarens profilbild
Av dolvis
Jag kollade den - hon gjorde en uppföljare sen där hon bad Motrin om ursäkt för sitt beteende. Att hon inte riktigt tänkte sig för eftersom hon var påverkad av crack när hon spelade in det där med barnet i bärselen. Och att hon i själva verket älskade Motrin och inte klarade sig utan det, särskilt inte dagen efter crack. Och om det var de som genom någon sorts hämnd gjort att dottern fick jättehög feber direkt efter att hon lagt ut videon hoppades hon att de kunde häva förbannelsen nu när hon var schysst och gick dem till mötes. Typ. Allt sagt med superseriös röst medan hon satt i en fåtölj med en kaffekopp. Så ironiskt var det nog allt.... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ester
haha - den sista är iaf ett 90cm-barn i en babybjörn - fantastico :app: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Evasleva
Haha, svaret med det stora barnet i bärselen var fantastiskt roligt. Speciellt om det fanns en uppföljning om att hon går på crack.

Men den här reklamen, ja vad ska man säga? Väldigt konstigt! Jag förstår inte alls hur de tänkt.
Användarens profilbild
Av sanna73
Men visst var det så att Motrin gick ut och bad om ursäkt, eller mins jag helt fel :hmm:
Har för mig att den var uppe för något år sedan här och att det amerikanska bärforumet protesterade högljut.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?