Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:
sapos skrev:
zero.sara skrev::siishah: Så var det dags at börja vänta på paket igen :mrgreen:

*Hej jag heter Sara och jag är sjalmissbrukare :Hahaa: *
VAD?! :eld:

Jag hade post idag :rumpdans:
Vad fick du för post????
Jag fick paket idag :eld:
En jättefin sjal blev det, undrar just när jag ska få använda den :hmm: :lol: Hoppas att barnet ska gilla den, tyvärr får jag ju inte bära henne i fina Jim :(
Återkommer med bilder på sjalen när jag lyckats ladda upp dem (uppkopplingen strular)
Nyfiken på vad du fick 8)

Jag fick en Pepplon MT :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag fick en didymos indo viola :heart:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Jag har fått post idag :vågen: Hann knappt betala förrän den låg i lådan! Tack Be-Linda!!! Nu ska bara dottern komma i säng så att jag kan kika på den UTAN att hon kommer m ngn dum kommentar om att jag köpt ännu en sjal...
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Jag har börjat min väntan idag, fast det jag väntar på är nog inte ens skickat än, så jag får nog snällt vänta tills på måndag :|

Det jag väntar på är inte en sjal och är grått och rosa :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Idag kom mitt paket från satsumo med tygblöjor.

Men den fina fina sjalen jag köpt nyss har inte kommit ännu. Hoppas den kommer snart.
Användarens profilbild
Av zingo
Ha, nu väntar jag paket med! Ingen sjal men iaf :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och jag har börjat vänta, slutat vänta och nu väntar jag igen, på att jag äntligen ska få ändan ur och lägga upp en säljesannons :Hahaa:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag har skickat en sjal idag :tumup: och fått en i lådan :vågen:
Användarens profilbild
Av sapos
Jag väntar på att få sålt, vilket verkar totalt omöjligt då jag kan få köpa en sele :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag väntade på kött i morse. En kille från byn kom med det kl.9. Sen var det bara att sätta i gång att paketera. Nu är frysen full igen. Gott!
Användarens profilbild
Av sapos
zmurfan skrev:Jag väntade på kött i morse. En kille från byn kom med det kl.9. Sen var det bara att sätta i gång att paketera. Nu är frysen full igen. Gott!
:vågen: vad bra! Vad för kött?
Användarens profilbild
Av mari_tres
sapos skrev:
zmurfan skrev:Jag väntade på kött i morse. En kille från byn kom med det kl.9. Sen var det bara att sätta i gång att paketera. Nu är frysen full igen. Gott!
Jag gissar på älg :D
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:
sapos skrev:
:lol: misstänker det jag med
Är inte ett dugg avundsjuk, nejdå 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
sapos skrev:
mari_tres skrev:
sapos skrev:
Japp det var älg.
Var kanske fel att säga att vi "fick" det. 10 kg ingick i vår jaktlott eftersom vi har skog. Men resten köpte vi.
Användarens profilbild
Av sapos
zmurfan skrev:
sapos skrev:
mari_tres skrev:
sapos skrev:
Japp det var älg.
Var kanske fel att säga att vi "fick" det. 10 kg ingick i vår jaktlott eftersom vi har skog. Men resten köpte vi.
Du får skicka ner lite åt mig :lol:
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?