Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
Jag skulle ju säga att en MT är det bästa alternativet. Om du kan sy själv kan du ju vaddera midjebältet precis så mycket som det behövs och med utvikbara axelband sitter barnet väldigt tajt emot kroppen upptill vilket ger superbra avlastning. Min också mycket långsmala man (185 cm och knappt 70 kg) älskar vår hemsydda MT.
Användarens profilbild
Av Din mamma
solanna skrev:Jag skulle ju säga att en MT är det bästa alternativet. Om du kan sy själv kan du ju vaddera midjebältet precis så mycket som det behövs och med utvikbara axelband sitter barnet väldigt tajt emot kroppen upptill vilket ger superbra avlastning. Min också mycket långsmala man (185 cm och knappt 70 kg) älskar vår hemsydda MT.
Men då kanske en BB-tai skulle vara ett bra alternativ! Om han orkar lära sig den. Jag kan sy lite, men det blir inte så fint, hehe.
Användarens profilbild
Av Din mamma
lena_l skrev:Becco, den ultimata selen. :tumup:

Skön, snygg och fullständigt underbar. Och dyr. :wink:
Vi hade en Beco, men den var för krånglig. Är stoppningen tjockare och längre i Beco än i Angelpack?
smurfis skrev:Inte ergo iaf... :roll: :? Jag måste ha tjocka tröjor mellan, annars blir det såhär:

Bild
Men AJ! :whut:
Användarens profilbild
Av zink
Men aaaj smurfis :shock:

Hm, maken är lång och tunn (vilket som blir mins oförskämt att säga) och vi han bar med Patapum men det var ju på mage när sonen var upp till 1 år. tyngden kan ju spela roll också. Och man bär mage elelr rygg?

vi dissade en Ergo vi hade först för att vi inte gillade de klumpiga jättevaderade axelremmarna och för mkt tyg p g a fickan.

Har haft en beco hemma men den gillade vi inte. Tror att maken var för lång, han är 1,93 ju. Själv tyckte jag att den kändes alsddrig i bältet?

Patapum är ju hård i bältet - låter som att dte skuell kunna skava, eller så är den helt rätt skålad så att den inte rör sig och skaver?

Oj så mkt klokare :P Tipset blir nog att köpa, testa och behålla/sälja ;-)
Användarens profilbild
Av Suskiv
min magre man gillar manducan bättre än ergon. Han säger att den sitter bättre.
Senast redigerad av Suskiv den tis nov 17, 2009 15:31, redigerad totalt 1 gånger.
Av Abunai
Jag säger nog också beco.. Är det enda som har funkat för mig. Allt annat skaver tillslut på höfterna. Bäst är att ha typ vinterjacka under. :roll: Men med MT är det ju inga problem! Kör på det tycker jag, man lär ju sig snabbt! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?