Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
ska jag göra i morgon :D Ska åka till grannbyns öf m min lilla "resväska" m sjalar o selar. Ska jag ta m min gamla babybjörn m bara för att visa skillnaden mellan den o sjalar/andra selar???

Sjalar som får följa med: Amazonas Brazil, Turkos Girasol, Zara Lemongrass, Bebina stjärntecken, Groddy, Easy hug, bärabarn ringsjal, hemsydd ringsjal

Selar: Patapum baby, Connecta

o sedan har jag ju en MT oxå (som jag aldrig provat :oops: )

Ngt jag ska tänka på????
Användarens profilbild
Av carro83
Jag tycker du borde ta med din gamla BB för att dom verkligen ska känna skillnaden! :tumup:
Användarens profilbild
Av busflickan
Absolut ta med bb. Jag tror dock att det är dumt att vara alltför negativ mot den, utan mer trycka på fördelarna med ergonomiska bärredskap och inte nackdelarna med bb. Lycka till!
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Så här blev det:

Kunde inte komma in här i morse innan jag stack iväg efter en stressig morgon. BB kvar hemma (hade inte tänkt prata negativt om den utan mer visat skillnaderna mellan den o de andra selarna).
Kommer t öf, bär in barn o stora väskan. Sätter mig ner o efter ngr minuter ringer telefonen. OOOOOOOOOOPS! Jag skulle vara på dyslexiutredning m min nästäldste son...(vilken jag bett fri fr skolan i förra veckan o ändå skickat iväg i morse!!!) Fick kvickt ihop barn o ringis o sedan lämnade jag över sjalväskan t min kompis (som än så länge bara burit i trikåsjal!) så att folk skulle få titta o känna lite. Sedan var där en annan mamma som kunde en del knytningar m vävda så hon fick visa :) Sedan bar det av i full karriär t skolan o hämtade store sonen o vidare dit vi skulle. Gissa om jag kände mig DUM! Men men det löste ju sig iaf :)
Ska få rapport (+ mina sjalar!) nu i em.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?