Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Ibland så blir man bara galen när ingenting funkar och man inte vet varför :whut: Jag sydde en söm med overlocken som blev jättefin sedan funkade INGENTING det blev bara luftiga "maskor" jag trädde om och trädde om men ingenting hjälpte.

Gav nästan upp när jag nu flera timmar senare upptäckte att pressarfoten inte var nere :vågen: Nu funkar det som vanligt. Synd bara att det ska ta 2timmar innan jag kom på felet :rodna: Tillråga på allt två "barnlösa" timmar som jag hade hoppats hinna med väldigt mycket på...

Dagens tips... blir det konstigt kolla att pressarfoten är nere :tumup:
Användarens profilbild
Av carro83
:fnissa: tur det inte var ett större problem än så...men man känner sej dum när det händer!
Användarens profilbild
Av glis
Och om det blir tokhårt när du spolar på din vanliga husqvarna, så hårt att ena kanten hoppar av från spolen, kolla då om pressarfoten är NERE. Jag har provat. Det kostade mig två spolar och MÅNGA meter tråd...
Av petwol
glis skrev:Och om det blir tokhårt när du spolar på din vanliga husqvarna, så hårt att ena kanten hoppar av från spolen, kolla då om pressarfoten är NERE. Jag har provat. Det kostade mig två spolar och MÅNGA meter tråd...
:notes:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?