Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Alltså trivs inte i min Molnsjal riktigt då den blir såå blå :shock: 8) Och ingen verkar vara intresserad av att köpa den heller. Så då kommer mina tankar igång om en ev färgning :hmm: Vad säger ni? Vilken färg tror ni blir bäst? Lila, gul eller rosa kanske? :mums:
Eller ska man göra om den till en ringsjal och en kortsjal? :hmm: Eller 2ringisar?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Inte klippa i den! :shock: Färga verkar som en bättre idé! Är så dåligt på hur färger blir, alltså vad händer med det blåa om man färgar på tex gul, så jag vågar inte ge färgningsidéer =)
Användarens profilbild
Av sapos
Men vilken färg ska jag färga till då? :hmm: Tycker det är svårt... Freja har sin rosa sjal och annras är jag väl inte överdrivet rosa av mig, men lila kanske? Eller tja har ju min lila wellen holunder.. har märkt att det inte funkar bra för mig att ha för många sjalar i samma färg :roll: 8)
Användarens profilbild
Av sapos
Tootz skrev:Jag skulle ju istället föreslå 2 ringisar, så kanske jag kan köpa den ena om den är tillräckligt lång ;)
Lång lär den bli :D för den är ju en stl 6 så blir väl runt 2,65 :D Ska fundera lite :hmm: och vad kan man då ta för ena ringisen? Jag är ju ingen höjdare på att sy själv så blir troligtvis bara ena halva jag säljer :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?