Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammagumman
Har vågat mig på att göra något jag aldrig trodde - färgat en sjal! :tumup:

Det blev finaste i stan förutom en sak - FLAMMIGA FÄRGFLÄCKAR! :siishah:

Min värsta mardröm. Det är ju därför jag inte vågat färga förut. Trodde det var bombsäkert med Nitor direkt i tvättmaskinen på nytvättad sjal. Snälla! Vad ska jag göra? Tänkte börja med att tvätta den igen för att se om det går att "tvätta ur" fläckarna. Men om det inte går? Färga igen?

PLZ! :hjartballong:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Usch!

Stackars... men om du färgar igen... blir det inte mörkare då?
Jag fick oxå flammighet... med nitor i maskinen på våt sjal...
Har tyvärr inget råd att ge, hoppas nån annan har tips!
Användarens profilbild
Av millla
Åh nej! Vad trist när det inte blir bra :(
jag har färgat flera sjalar och aldrig fått några fläckar. jag trodde det var idiotsäkert att använda såna där textilfärger typ nitor och herdins. det låter ju som att din tvättmaskin inte tvättat/färgat med tillräckligt stor vattenmängd.
Av Jinxan
mammagumman skrev:Det ser förresten rätt bra ut efter tur nr två i tvättmaskinen. Premiäranvändes efter färgningen igår! :D
Var är bilderna då? :mitvit:
Användarens profilbild
Av millla
JinxLinda skrev:
mammagumman skrev:Det ser förresten rätt bra ut efter tur nr två i tvättmaskinen. Premiäranvändes efter färgningen igår! :D
:iagree: :wink:
Användarens profilbild
Av kamalot
mammagumman skrev:Moccabrunt som blev jättefint ihop med det gröna. Hm :hmm: för lite vatten. Hur ska man få i mer?
Dra ut tvättmedelsfacket och häll i där när maskinen precis startat (när den spolar vatten i tvättmedelsfacket alltså)
Användarens profilbild
Av mammagumman
kamalot skrev:
mammagumman skrev:Moccabrunt som blev jättefint ihop med det gröna. Hm :hmm: för lite vatten. Hur ska man få i mer?
Dra ut tvättmedelsfacket och häll i där när maskinen precis startat (när den spolar vatten i tvättmedelsfacket alltså)
Vatten? :hmm:
Användarens profilbild
Av mammagumman
millla skrev:
JinxLinda skrev:
:iagree: :wink:
Nu ere så mörkt, men det kommer :tumup:
Användarens profilbild
Av kamalot
mammagumman skrev:
kamalot skrev:
Vatten? :hmm:
Ja, precis :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?