Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har gett upp för jag får knappt lägga ner henne 10 minuter fast hon sover, så jag gör det mesta med henne i sjalen (även om jag mest hamnar framför datorn utan sjal :wink: )

jag har tom knytit upp henne med trikåsjal på ryggen, lite jobbigt med huvudet dock så det gör jag bara om nån finns där och kan peta i huvudet om det trillar ur :lol:
Linnea skrev:jag har gett upp för jag får knappt lägga ner henne 10 minuter fast hon sover, så jag gör det mesta med henne i sjalen (även om jag mest hamnar framför datorn utan sjal :wink: )

jag har tom knytit upp henne med trikåsjal på ryggen, lite jobbigt med huvudet dock så det gör jag bara om nån finns där och kan peta i huvudet om det trillar ur :lol:
Ja, jag kanske skulle testa ryggen nu. Han är ju ganska mycket i vägen på magen.
Dorotea skrev:
sirisirius skrev:Ja, jag kanske skulle testa ryggen nu. Han är ju ganska mycket i vägen på magen.
:tumsup:

Det är på ryggen bebisar hör hemma.
Bild
:iagree: på ryggen är det enda rätta! Och närcde flir lite stadiga och nyfikna kan de ju kika över axeln med!
supermysig bild! :heart:
Dorotea skrev: :tumsup:

Bild
Nu har jag ju inte nån så liten längre och L vad nog 3 månader när jag provade på ryggen, men kanske får jag chansen igen, nån gång att prova. Men hur GÖR du en sån kytning??!?!
Klarar du det själv? Ligger bebis i vagga eller groda? Det ser ut som vagga... Har du "bältet" dubbelvikt då så bebis ligger som i en ficka?

Ser hur superdupermysigt ut som helst! Och praktiskt!

//A
Dorotea skrev:
sirisirius skrev:Ja, jag kanske skulle testa ryggen nu. Han är ju ganska mycket i vägen på magen.
:tumsup:

Bild
Detta är SÅ snyggt alltså! :shock: Men en bebis som spyr så fort man svänger på henne är INTE kul att ha på ryggen... :?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?