Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Jag har nästan lite träningsvärk :shock: i både ryggen och benen efter förmiddagens övningar. Först till skolan med Arvid, Evelyn på ryggen. Skönt att slippa vagnen eftersom alla andra mammor har med vagnen in när de lämnar sina barn, det är trångt och kaos varje morgon, men jag bara glider förbi 8) Sedan vidare till biblioteket, kollar böcker en stund, lånar till både mig och barnen. Dags för "sing and rhyme time", E får komma ner från ryggen en stund och dansar loss ordentligt till barnvisorna. Upp på ryggen igen, går till affären och köper lite grejor till lunchen, E somnar på ryggen, jag traskar hemåt med en påse mat, en påse böcker och väska i händerna. Väl hemma fixar jag lunch och sedan kollapsade jag här vid datorn. Det kanske inte låter så farligt, men det är backigt här i stan, och jag har en halvtimmes promenad till biblioteket, så jag tycker jag kan lata mig en stund nu efter det träningspasset.
Användarens profilbild
Av brisea
Din mamma skrev:Jaa, lata dig ordentligt och ät lite choklad nu efter det där träningspasset! :tumup:
Ja, just det, jag tror faktiskt att jag har en bit choklad liggande i skåpet :app: . Det är jag ju faktiskt värd :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?