Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
:hoppa:
Är så glad! Jag fick äntligen till ett tokbra omslutet kryss på ryggen, och sonen trivdes! Han brukar tröttna direkt på ryggen.
Han är dessutom väldigt rädd för ljudet från dammsugaren, men nu satt han där och pratade och var jätteglad medans hans mor kunde dammsuga hela lägenheten. Det har aldrig hänt förr att han inte blir ledsen! :D
Var bara tvungen att skryta lite, men nu får det faktiskt vara nog. :Hahaa: :oops:
Användarens profilbild
Av nakum
Din mamma skrev:Grattis! Det är ett stort steg in i en annan sorts sjalande 8)
Tack! :mrgreen: Vilken tur att jag bestämde mig för att det behövdes en kortare sjal här hemma trots allt!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:app:

GRATTIS!!!!

Bild skulle vara roligt! :tumup:
Användarens profilbild
Av nakum
Tack för alla glada tillrop! :vågen:
Be-Linda skrev::app:

GRATTIS!!!!

Bild skulle vara roligt! :tumup:
Ska ordnas! Blir nog imorgon dock. :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
GRATTIS! ja det är verkligen super o ha de små på ryggen, allt blir ju 1000ggr lättare!
skryt på du bara :P
Användarens profilbild
Av nakum
Bilderna ja.. :oops: Nu får jag en chans att skryta om att det fortfarande går bra!

Bild

Bild

Mamman på bilden ser lite knasig ut dock. :lol:
Av IEDN
Vilka underbara bilder :loving:

Skönt att se att det inte bara jag som ser konstig ut på bilder, brukar försöka gömma mig bakom kameran istället :fnissa:
Användarens profilbild
Av camolo
Vad härligt att du fått till det på ryggen :tumup: . Här hemma oss behövs mer övning, men en vacker dag sitter det nog här också hoppas jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?