Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
OJ!!! Vad fin! Ja bebisen och mamman också! :wink: Så där fint får jag sällan till det när jag fotar mig själv... :D

Har du beställt den ny eller köpt begagnad?
Användarens profilbild
Av Linnea
Be-Linda skrev:OJ!!! Vad fin! Ja bebisen och mamman också! :wink: Så där fint får jag sällan till det när jag fotar mig själv... :D

jag beställde från UK! det var ganska smidigt ändå tyckte jag, det finns ju tyvärr ingen återförsäljare i sverige längre
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Linnea skrev:
Be-Linda skrev:OJ!!! Vad fin! Ja bebisen och mamman också! :wink: Så där fint får jag sällan till det när jag fotar mig själv... :D

jag beställde från UK! det var ganska smidigt ändå tyckte jag, det finns ju tyvärr ingen återförsäljare i sverige längre
Förlåt att jag är så nyfiken, men "byggde" du ihop den själv eller var den färdig-uppsydd? Vad får man betala för en? :hmm: :D
Användarens profilbild
Av Linnea
Be-Linda skrev:
Linnea skrev:

Förlåt att jag är så nyfiken, men "byggde" du ihop den själv eller var den färdig-uppsydd? Vad får man betala för en? :hmm: :D
byggde själv :D

Det gick på drygt 700 kr, men det var ett erbjudande de hade i somras. Jag tyckte det var skönt att beställa inom EU så slapp jag oroa mig för tull osv
Användarens profilbild
Av Kotten
Linnea skrev:
Kotten skrev:puss puss my darlings :heart: :heart: :heart: så otroligt söta ni är!
:heart:

nu har jag skaffat fejjankonto, äääntligen :lol: letar efter dig :hello:
Kolla efter en tjej i keps och grön tröja. Det är min renoveringsoutfit. 8)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Linnea skrev:
Be-Linda skrev:
Linnea skrev:

byggde själv :D

Det gick på drygt 700 kr, men det var ett erbjudande de hade i somras. Jag tyckte det var skönt att beställa inom EU så slapp jag oroa mig för tull osv
Åh, jag blev sugen! Vad heter företaget? :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?