Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Snurklan
Hej!

Är ganska ny på det här med sjalar, jag har en snart sex veckor gammal tjej. Bär henne en del i min looma sino sjal vilket är helt underbart. Nu funderar jag på hur det är om jag ska gå ut, det börjar ju onekligen bli lite kallt ute, vad ska jag tänka på? Vore skönt att kunna ta Estrid i sjalen när jag ska ut med vår vovve istället för att ha barnvagnen.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Varma sockar, mössa och halsduk/väpnarluva och nåt på händerna. Går inte din jacka runt er båda så finns det bärskydd man kan ha över. :tumup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Bär barnet i en gemensam jacka. Antingen om din egna jacka är stor nog att rymma er båda, eller annars kan du skaffa en bärjacka. Ett annat alternativ är ett bärskydd eller en bärväst som täcker glipan i din egna jacka. Bärskyddet och bärvästen går också bra att använda utan din jacka när det är lite varmare, men man vill ha lite extra värme på barnet. Ullstrumpor och tjocka tossor på barnets fötter, väpnarhuva i ull eller fleece då det är vinter och kallare eller en i bomull under höst och vår 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?