Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
June skrev:
mari_tres skrev:Är det ingen som har köpt nån än så att jag kan få höra hur den är??? :siishah: :wink:
Jag har funderat på det. Men då måste jag sälja min bb-tai först. Någon som har skrivit till dem och fråga varför de inte går att använda längre än till klädstorlek 86?
Såja, nu har jag skrivit till dem och frågat så att vi kan få reda på varför.
Av Jinxan
June skrev:
June skrev:
mari_tres skrev:Är det ingen som har köpt nån än så att jag kan få höra hur den är??? :siishah: :wink:
Jag har funderat på det. Men då måste jag sälja min bb-tai först. Någon som har skrivit till dem och fråga varför de inte går att använda längre än till klädstorlek 86?
:tumup:
Borde ju skaffa en aare. Har ju vanlig bomulls-Aare och bomull/ull-aare :fnissa:
Av sjaltokan
:iagree:
Användarens profilbild
Av CasaMia
:siishah: Det här är ju bara en måste-ha för mig!
Men vilken? :hmm:
Röda ellipsen? Eller den bruna? - och de med romber blir nog oxå fina ... och indio ... Min älskade sjaltai av ullindio borde få avlastning :twisted:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Dorislina skrev:
Ellen och jag skrev:Men hallå..

Inte bra, inte bra.. Blir ju sugen på en. Sen att jag inte gillar att bära i Mt eller didymos spelar kanske inte så stor roll :wink:
Köp en så kan du sälja den till mig sen när du inser att den inte är nåt för dig. :wink: :tumup: 8)

Köpa köpa.. Får nog stå över. Har inte ens vågat kolla vad de kostar..

Och hur mycket bar du nu igen då Lina?! 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
en Simon, eller Lisa, eller Eva, eller Wellen Lind, eller........................................ :shock: :D
Användarens profilbild
Av June
JinxLinda skrev:
June skrev:
June skrev:
:tumup:
Borde ju skaffa en aare. Har ju vanlig bomulls-Aare och bomull/ull-aare :fnissa:
Här kommer svaret från Didymos: "The indication of size 86 is just for safety reasons. If you carry older
babies you have to watch out that the back is supported sufficiently.".
Användarens profilbild
Av June
thowida skrev:

Inte jag, men en mamma i Tyskland, http://tragewahn.forumotion.net/kanguru ... -t1946.htm
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den ser väldigt kort ut i ryggen :?
Av sjaltokan
zero.sara skrev:Den ser väldigt kort ut i ryggen :?
Användarens profilbild
Av CasaMia
Fattar inte ett ord tyska, men den ser inte sådär supersäker ut för större barn :hmm:
Kanske Didymos inte tänkt till riktigt, eller så får de börja fundera på en toddlerversion.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
June skrev:
thowida skrev:

Inte jag, men en mamma i Tyskland, http://tragewahn.forumotion.net/kanguru ... -t1946.htm
Ojdå. :shock: Jag har en MT som är rätt kort i ryggen, men inte i närheten av något sånt där... (Däremot upplevde jag faktiskt något liknande med Ergo, att det var svårt att få ner barnet tillräckligt djupt i den när jag bar på ryggen och han därmed kunde luta sig bakåt alldeles för mycket. Det är nog därför jag föredrar MT framför sele, jag liksom sträcker armarna rakt upp med axelbanden och "skumpar" ner barnet ordentligt.)

Synd, för den är ju väldigt väldigt fin. Hoppas Didy tar till sig av mammans kritik, hon skriver något om att hon skickat tillbaka sin MT och påtalat problemet (såvitt jag kan läsa med min knaggliga tyska...).
Användarens profilbild
Av CasaMia
Håller tummarna och följer spänt utvecklingen ... Om nån hör nåt mer skriver ni här va?
Likaså om nån köper och provar :mrgreen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?