- tis okt 06, 2009 15:24
Är det en sjal i blandmatrial?
Mamma till T (flicka) -0202 och F (pojke) -0606
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thanisa skrev:Är det en sjal i blandmatrial?Ja
JinxLinda skrev:ÄR det en: Indio kupfer/graphit (Koppar grafit antar jag den heter på svenska)
LillaG skrev:JinxLinda skrev:ÄR det en: Indio kupfer/graphit (Koppar grafit antar jag den heter på svenska)Jag är imponerad!
Eftersom de inte levererar på några timmar bara, får ni hålla till godo med den här bilden
[img]bild[/img]
Be-Linda skrev:Den är verkligen vacker, och vore det inte för denDet där har bekymrat mig lite oxå... men med tanke på att sjalar inte tvättas alltför ofta så tänkte jag att jag nog fixar dethandtvätten med den skulle jag nog också vilja ha en...
MammaTillFelicia skrev:wow fiin! vad är det för materialblandning i den då? (missade jag att det stod nånstans??)30% kashmir & 70% bomull
LillaG skrev:åh det lät härligt och lyxigt!Be-Linda skrev:Den är verkligen vacker, och vore det inte för denDet där har bekymrat mig lite oxå... men med tanke på att sjalar inte tvättas alltför ofta så tänkte jag att jag nog fixar dethandtvätten med den skulle jag nog också vilja ha en...
.
MammaTillFelicia skrev:wow fiin! vad är det för materialblandning i den då? (missade jag att det stod nånstans??)30% kashmir & 70% bomull
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?