Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jelt
Vilken är bäst till ett barn på 13 mån? :hmm:
Skiljer visst lite i bredden på sittdelen, men spelar det någon roll?
Hittar en LX som jag gillar, men eco har bredare sittdel :hmm:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har båda, men använder alltid lx. econ är betydligt lägre i sittdelen, vilket jag tycker är en nackdel till ett äldre barn (särskilt om barnet gärna lutar sig bakåt). och så sitter inte bröstbandet fast i axelbanden, så det är lite opraktiskt att använda tycker jag.

eco blev ingen stor framgång så den har utgått ur angelpacks sortiment. men smaken är såklart olika, det finns säkert de som föredrar eco framför lx.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Econ är 3 cm bredare i sittdelen och ca 3 cm lägre på höjden, men den är ju fortfarande en hög bärsele.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har provat båda och tycker att de är ganska likvärdiga. Helst skulle jag vilja ha både de extra 3 cm i höjden och de extra 3 i bredden :lol:
Jag skulle köpa den snyggaste :tumup:
Användarens profilbild
Av jelt
Grandiflora plum :loving: Men kanske inte så smidigt med så mycket vitt :hmm:
Ruby ser fin ut också :lol:
Ska bara få godkännande av maken att beställa :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Lindajv
Hejsan! Hitills har jag bara smugit runt och kikat i det här toppenforumet, men nu känner jag att jag också mäste göra ett inlägg. Grandiflora plum :love: , den vill jag också ha! Jag har en pojke på elva månader och han är ganska knubbig, så Manducan på sitt högsta läge är bra i ryggen. Dock kläms hans tjocka lår litegrann och jag kan bara ha axelbanden i kors på magen. Annars är de för tjocka och bulliga på mig. Därför tänker jag att Angelpack kanske är bättre.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?