Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JennyB73 skrev:Sådär, då ska jag med vänta nu dåJag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är!
Bowzee skrev:Det är en bra fråga men vi kommer inte överens riktigt av någon anledningJennyB73 skrev:Sådär, då ska jag med vänta nu dåJag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är!![]()
Hade jag haft pengarna, så hade jag köpt din EC, för den är vacker!
Förstår inte varför du inte ska ha den kvar!?
zmurfan skrev:Jag väntar på att Kjell och Company ska ringa och säga att routern har kommit så vi (maken) får hämta den.Macen har kommit. Farmville har aldrig gått så snabbt förut.
Väntar även på min mac mini som kommer i morgon till stan. Maken ska hämta den på postsorteringsstället i stan i morgon.
Sen väntar jag svar från CSN med.
JennyB73 skrev:Vad tråkigt att ni inte kommer överens, för den är såå fin!Bowzee skrev:Det är en bra fråga men vi kommer inte överens riktigt av någon anledningJennyB73 skrev:Sådär, då ska jag med vänta nu dåJag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är!![]()
Förstår inte varför du inte ska ha den kvar!?Å andra sidan verkar ingen vilja köpa den
![]()
Kul att ringsjalen blir din! Du är värd den
Bowzee skrev:Du kan få dela upp betalningen på 2-3 ggr om du villJennyB73 skrev:Vad tråkigt att ni inte kommer överens, för den är såå fin!Bowzee skrev:Det är en bra fråga men vi kommer inte överens riktigt av någon anledningJennyB73 skrev:Sådär, då ska jag med vänta nu dåJag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är!![]()
Förstår inte varför du inte ska ha den kvar!?Å andra sidan verkar ingen vilja köpa den
![]()
Kul att ringsjalen blir din! Du är värd den
Jag kanske, kanske kan köpa den i slutet av månaden, om du inte fått den såld tills dess. Måste bara inventera och se hur mycket pengar som blir över.
Ja, jag längtar efter att få prova den!Det är lite krångligt att ta på Manducan för att gå upp till pappa(som bor i samma lägenhetshus), men oftast har jag massor med soppåsar med mig, så och då behöver jag båda händerna.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?