Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag väntar på brev från CSN :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag väntar på att Kjell och Company ska ringa och säga att routern har kommit så vi (maken) får hämta den.

Väntar även på min mac mini som kommer i morgon till stan. Maken ska hämta den på postsorteringsstället i stan i morgon.

Sen väntar jag svar från CSN med.
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Får fortsätta vänta på min sjal, för den låg inte i lådan idag heller :( Nu får jag ju vänta minst t på måndag...............
Användarens profilbild
Av sapos
loppatoppa skrev:Får fortsätta vänta på min sjal, för den låg inte i lådan idag heller :( Nu får jag ju vänta minst t på måndag...............
:klappa: Hoppas du har den på måndag
Användarens profilbild
Av Bowzee
JennyB73 skrev:Sådär, då ska jag med vänta nu då 8)
Jag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är! :heart:
Hade jag haft pengarna, så hade jag köpt din EC, för den är vacker!
Förstår inte varför du inte ska ha den kvar!? :hmm:
Av Hell Cat
Bowzee skrev:
Jag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är! :heart:
Det är en bra fråga men vi kommer inte överens riktigt av någon anledning :hmm: Å andra sidan verkar ingen vilja köpa den :roll:
Kul att ringsjalen blir din! Du är värd den :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
zmurfan skrev:Jag väntar på att Kjell och Company ska ringa och säga att routern har kommit så vi (maken) får hämta den.

Väntar även på min mac mini som kommer i morgon till stan. Maken ska hämta den på postsorteringsstället i stan i morgon.

Sen väntar jag svar från CSN med.
Macen har kommit. Farmville har aldrig gått så snabbt förut. :)

Routern har kommit. Ska fara och hämta den idag. Så snart har vi telefon igen. :app:

Bara svaret från csn kvar att vänta på.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag väntar på en massa saker :app:

macbook, ipod touch, telefon (inte mobil), en MT, och så väntar jag på att skicka och få i ett spännande byte :vågen:

Och så väntar jag på att maken ska fixa med bilderna så att jag kan lägga upp en gigantisk säljesannons med bebiskläder :roll:
Användarens profilbild
Av Bowzee
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:
Det är en bra fråga men vi kommer inte överens riktigt av någon anledning :hmm: Å andra sidan verkar ingen vilja köpa den :roll:
Vad tråkigt att ni inte kommer överens, för den är såå fin!
Jag kanske, kanske kan köpa den i slutet av månaden, om du inte fått den såld tills dess. Måste bara inventera och se hur mycket pengar som blir över.

Ja, jag längtar efter att få prova den! :heart: Det är lite krångligt att ta på Manducan för att gå upp till pappa(som bor i samma lägenhetshus), men oftast har jag massor med soppåsar med mig, så och då behöver jag båda händerna. :roll:
Av Hell Cat
Bowzee skrev:
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:
Vad tråkigt att ni inte kommer överens, för den är såå fin!
Jag kanske, kanske kan köpa den i slutet av månaden, om du inte fått den såld tills dess. Måste bara inventera och se hur mycket pengar som blir över.

Ja, jag längtar efter att få prova den! :heart: Det är lite krångligt att ta på Manducan för att gå upp till pappa(som bor i samma lägenhetshus), men oftast har jag massor med soppåsar med mig, så och då behöver jag båda händerna. :roll:
Du kan få dela upp betalningen på 2-3 ggr om du vill :heart:
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?