Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Boadicea skrev: Jag vill byta! :vågen: Vad vill du ha ist? :D
Tja, vad har du att erbjuda? På önskelistan just nu så har jag svarta pärlor, gärna hematit, blommor/änglakjolar, sötvattenspärlor i alla färger och koner för att samla upp halsband med många trådar. Men jag kan tänka mig mycket annat också :wink:
Användarens profilbild
Av AnKa
Boadicea skrev:
AnKa skrev:
Tja, vad har du att erbjuda? På önskelistan just nu så har jag svarta pärlor, gärna hematit, blommor/änglakjolar, sötvattenspärlor i alla färger och koner för att samla upp halsband med många trådar. Men jag kan tänka mig mycket annat också :wink:
Hrm... Jag har antikguldkedjor i olika modeller, svarta rocaille i två stl, fem ljunglila änglakjolar, , metallblommor, plommonfärgade rocaille, lite blandat som blivit över... (Det överblivna är olika glaspärlor, i blått, rosa och några lampwork som jag inte gillar färgerna på - typ turkos, snorgul, brun, beige, orange etc.)

Men gör ett litet överraskningspaket åt mig då :D och skicka med de ljunglila änglakjolarna :wink:
Användarens profilbild
Av AnKa
Boadicea skrev:
AnKa skrev:
Boadicea skrev:
AnKa skrev:
Hrm... Jag har antikguldkedjor i olika modeller, svarta rocaille i två stl, fem ljunglila änglakjolar, , metallblommor, plommonfärgade rocaille, lite blandat som blivit över... (Det överblivna är olika glaspärlor, i blått, rosa och några lampwork som jag inte gillar färgerna på - typ turkos, snorgul, brun, beige, orange etc.)

Men gör ett litet överraskningspaket åt mig då :D och skicka med de ljunglila änglakjolarna :wink:
OJ, så svårt... Hur mycket ska jag paktera, liksom...? :lol: Men visst, gärna. Hade du några lampwork oxå, eller?
Njaäe inte din älsklingfärg turkos.
Hur mycket vill du ha av kedjan, den är lång 1,5m.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Finns det någon som råkar ha ett par pärlor i form av röda små hjärtan?
Jag skulle behöva ett par och göra ett par örhängen av som kan matcha halsbandet jag fick i smyckesbytet här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av AnKa
Boadicea skrev:
AnKa skrev:
Boadicea skrev:Jag skulle vilja byta till mig knutgömmor, om nån har över. Silver, antiksilver eller svarta.
Jag har sådanna som man gömmer klämpärlor i, men det är inte det du vill ha va?
Jag vill ha sånna som man kan sätta fast lås i och gömma knutar/klämpärlor i när man avslutar ett smycke. Vet inte om jag sett sånna som du har... :hmm: :wink:
De jag har gömmer bara klämpärlan de har ingen ögla som man kan sätta fast lås med. Men jag har ju ändå ett paket som skall åka till dig så jag kan lägga ner några så får du använda dem om du kan eller göra vad du vill med dem.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har knutgömmor med en ögla på som jag kan byta bort. Skicka pm. Måste fixa mat till barnen.
Användarens profilbild
Av Stream
AnKa skrev:Jag behöver snoddar till mobilsmycken. Är det någon som har?
Jag har för mig att det var såna jag såg för nån dag sen när jag började gå igenom allt vårt pysselmaterial :lol: Svarta, är det intressant så kan jag kolla igen.
Användarens profilbild
Av AnKa
Stream skrev:
AnKa skrev:Jag behöver snoddar till mobilsmycken. Är det någon som har?
Jag har för mig att det var såna jag såg för nån dag sen när jag började gå igenom allt vårt pysselmaterial :lol: Svarta, är det intressant så kan jag kolla igen.
Det är intressant :D
Användarens profilbild
Av marlene
Här är lite som bara ligger här, ett halsband med magnetiska pärlor (6 magnetiska pärlor) det är inte nytt men det kommar aldrig att användas här då jag inte är speciellt förtjust i blått och tycker att pärlorna är för stora. Samt ett kors, det är stämplat 925 på baksidan och stenarna är olika färger inte heller det nytt.

Bild

Bild

Jag hade velat ha små sötvattenspärlor, orange, bruna, turkosa, rosa eller röda (3-4 mm max 5-6mm), magnetiska pärlor och ja jag vet inte riktigt fresta mig :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
Här är lite mer som bara ligger. Det som är ritat med rosa runt är magnetiska pärlor, men dom är ganska små så dom håller inte ihop så bra, men kanske om man har flera brevid varandra. Dom andra som ligger i påse har varit ett halsband, det finns ett lås som är i samma material som pärlorna som man skruvar ihop. Om nått är intressant kan jag ta bättre kort

STOR BILD så jag länkar
Användarens profilbild
Av AnKa
marlene skrev:Här är lite mer som bara ligger. Det som är ritat med rosa runt är magnetiska pärlor, men dom är ganska små så dom håller inte ihop så bra, men kanske om man har flera brevid varandra. Dom andra som ligger i påse har varit ett halsband, det finns ett lås som är i samma material som pärlorna som man skruvar ihop. Om nått är intressant kan jag ta bättre kort

STOR BILD så jag länkar
Är det allt på bilden du vill byta bort eller bara det i påsar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?