Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Mina barn har inga byxor. Att Martina inte har, är en sak, hon har växt så det knakar i sommar så allt är för kort. Alma däremot... :hmm: hade jag aldrig byxor på Martina, tro?

Nåja, eftersom kassan är skral och mamman har ett stort tyglager i syrummet (alldeles för stort om man frågar U) så ska här sys byxor på löpande band. Och skriver jag en tråd om det måste jag ju sy, eller hur? :D

Ikväll har jag klippt till tre par mjukbyxor åt Martina. Sedan ska hon få några i kraftigare bomull också. Alma ska få matchande mjukisar, bara hon somnar, så jag får rita mönster ifred. Hon har en benägenhet att äta upp allt papper hon kan lägga sina små fingrar på. När nu pappan konstruerar papperskvarnar kan man väl inte vänta sig annat, antar jag... :roll:

Och så måste jag ju sy tröjor i matchande kanintyg, eller hur? Pysseltid kan förresten skickas till mig via pm, va? :Hahaa: Eller kanske inte... men peppning och uppmuntrande tillrop tages tacksamt emot! :wink:
Senast redigerad av solängel den fre aug 28, 2009 11:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Heja, heja :app:

Sen när du sytt ett lager till dina barn, och mina växt lite till så att jag kan motivera fler klädköp, kan du sy till mina också. Det är också bra för kassan, din kassa alltså :wink:
Användarens profilbild
Av solängel
Jemmah skrev:Heja, heja :app:

Sen när du sytt ett lager till dina barn, och mina växt lite till så att jag kan motivera fler klädköp, kan du sy till mina också. Det är också bra för kassan, din kassa alltså :wink:
:tumup: Fast då behöver jag pysseltid...

Sex mjukisbrallor blev tillklippta igår. Idag ska jag köpa mer mudd och lite resår.
Användarens profilbild
Av Stream
:vågen: Storebror här behöver också byxor, som jag har tänkt sy. Och jag tror att Lillebror kan behöva fler långärmade.. Så nu har jag skrivit om det också ;)
Av Smultronbarn
Härligt att dina barn får massa fina nya byxor! :vågen: Får vi se bilder sen?? :tumup:

Jag vill också ha ett syrum! Med stort tyglager! :gaah:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Pysseltid är det ont av, tyg har jag symaskin har jag fått låna mammas gamla. Vill oxå få tid över o sy lite av varje!
Sitter o letar sjalringar på nätet men jag vill ha svarta o de är tillfälligt slut på de sidor jag har hittat :( Tips ngn???

Skickar iaf över lite peppning!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Du har ju redan gjort det tråkigaste nu. Rita mönster och klippa ut tyget. Sy är ju så roligt att det kommer att gå som en dans. Jag brukar alltid lyssna på en bra ljudbok när jag syr för att ännu mer koppla av omvärlden.

Glöm inte att visa bilder sedan!
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Jag är också inne i ett byxstim just nu. Har två par velourmuddisar som bara väntar på muddar som jag ska ta itu med idag. Efter att dom är klara ska jag försöka mig på trosor tänkte jag, till min treåring.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Åh..jag vill oxå sy men jag får inte tummen ur!! Jag köper tyg o mudd o sparar gamla kläder jag vill sy något av...så gör jag inget :roll: Jag VILL...men den förb*** tummen sitter fast i arslet :evil:
Användarens profilbild
Av solängel
Nu så... två par klara :vågen: bilderna är i kameran, kommer när jag får en minut eller två över ifred :roll:

Ni får fantisera: brun-turkos velour från A-H, mudd i benen för Alma och mudd i midjan för Martina. Kommer matcha kaninerna perfekt! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?