Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
jag vet att det ligger flertalet idéer ute just nu, men vad säger ni om ett tygbyte?
jag är en sådan som får inspiration av färger och mönster, så även de minsta bitarna tyg brukar användas. det är snarare så att de stora bitarna tyg får ligga för de har mer potential...

vad säger ni?
byta 6 stycken 20x20 centimeters? byta med en person eller byta 3 med 2 olika? ska alla sorters tyg få inkluderas, inklusive gamla påslakan och kläder?

är det bara hos mig som det vattnas i munnen när man ser sådant här?
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av bani
Nej, det är verkligen inte bara hos dig som det vattnas... Jag har "fryst" min tygentusiasm eftersom vi bor för trångt och jag ändå inte gör något av det. Men annars låter det som en toppenidé!
Användarens profilbild
Av Kaja
Mittenbilden ser ut som hemma hos mig ungefär. Var hittade du översta bilden?? Kan tänka mig att hoppa på en tygswap, men 20x20 är väl litet om man ska sy något. En FQ (ca 45x55) kan man köpa på ebay till exempel och det köper jag ibland, men oftast är även det väl lite. Såvida man inte quiltar då...

//Kaja
Användarens profilbild
Av schmut
Kaja skrev:Mittenbilden ser ut som hemma hos mig ungefär. Var hittade du översta bilden?? Kan tänka mig att hoppa på en tygswap, men 20x20 är väl litet om man ska sy något. En FQ (ca 45x55) kan man köpa på ebay till exempel och det köper jag ibland, men oftast är även det väl lite. Såvida man inte quiltar då...

//Kaja
bilderna är från tygswaps på flickr.
vi brukar köra med mindre lappar, runt 20X20 och använda det till applikationer, broschyrer, vykort, julgransprdnader, leksaker etc
det handlar mer om inspiration än att göra stora grejer jag visste inte ens om att det fanns en term för det
Användarens profilbild
Av Annika80
Jag är gärna med, vet inte riktigt vilken storlek jag skulle vilja ha, tror på lite störe än 20*20 cm, kanske 30*30 eller 40*40
Användarens profilbild
Av schmut
Annika80 skrev:Jag är gärna med, vet inte riktigt vilken storlek jag skulle vilja ha, tror på lite störe än 20*20 cm, kanske 30*30 eller 40*40
men då kanske vi skulle köra på en traditionell ruta som var 45 X 55?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?