Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Om man har en MT som är lite för hög i ryggen för lilltjejen men som älskas högt av alla andra anledningar, finns det något bra sätt att fixa det eller får man vänta och använda den tills hon är större? (Den går inte att vika runt midjebältet eftersom det är en hybrid)
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag lyckades få upp henne på ryggen och knöt banden under rumpan som man skulle göra med en sjal, "lite ovanför" midjebältet... Det fungerade en stund.. Problemet är ju att jag inte kan göra det själv, jag behöver ju någon som "håller upp henne" medan jag knyter...

Hon hade ALDRIG accepterat att sitta med benen innanför, det vägrade hon redan i grav v 35 i trikåsjalen...

*håller tummarna för det magiska tipset som löser allt*
Användarens profilbild
Av katha
Hur bra är du på att sy? Eller har du nån i din närhet som kan det? Eller skicka iväg den på en liten ändring?
Jag menar INTE att göra om den utan bara att sy i ett babyinsats? Du kan ju kolla hur smart dom löst det på BB-tai. Har du en sele med insats i kan du ju ta den som mall. Annars kan säkert nån av tjejerna här inne sy i ett hur enkelt som helst, eller har jag fel? :roll: :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag klarade mig genom syslöjden för att jag var bra på att virka inte för att jag kunde sy... När det sys något här hemma så är det makens jobb, jag sprättar och har åsikter det är mitt jobb! :fnissa: Tror inte det blir bra med en bebisinsats, får nog fortsätta knyta "sjalknytningar" med banden... Maken hade funderingar på en dragkedja i stil med manducans lösning, men jag tror att det är svårt att få det snyggt... :hmm:
Användarens profilbild
Av Elflin
Nu har jag använt den en hel dag på ett stort köpcentrum och det var helt ok faktiskt. Den är inte så stor som jag upplevde det först och fungerar att bära i, man får bara vara hemskt noga med hur man knyter. Jag knyter axelbanden så att hon sitter i dem som i en sjal.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?