Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Okej, jag är lite tidigt ute, men min mamma och pappa ska till Egypten i november :lol: och jag undrar om, eller kanske snarare vad för, bärredskap där.
Tänkte be mamma köpa med lite inhemska bärsaker, men då måste jag ju veta vad det är för några och var man kan köpa dom :fnissa:

Så ös på med tips
Av Aelia
JinxLinda skrev:inget?? Inte ens typ kanga?
Ingen bär i Egypten, eller jo, först i babylift, sen när barnet växer ur den på handen. Vissa rikare har vagn :roll:
Så tyvärr....det enda hon kan köpa är fin tyg där
Användarens profilbild
Av amani
Aelia skrev:
Ingen bär i Egypten, eller jo, först i babylift, sen när barnet växer ur den på handen. Vissa rikare har vagn :roll:
:hmm: konstigt... jag hade gissat på att de åtminstone bar i nåt fint tyg :D
Av Jinxan
amani skrev:
Aelia skrev:
:hmm: konstigt... jag hade gissat på att de åtminstone bar i nåt fint tyg :D
Jag med. Det var därför jag frågade här :fnissa:
Användarens profilbild
Av Alven
Visserligen har Aelia lite mer egyptenerfarenhet än jag (minst sagt), men jag kan ändå tillägga att jag inte heller har sett någon bära sina barn i Egypten. Men alla var väldigt fascinerade över min ullistork när jag var där. Den var också bra till att förhindra kidnappningar... :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?