Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
Först var den petrolblå, sen blå, sen ljusblå och nu är den lila! :D (Fast jag gillade nog den ljusblå bättre. :oops: ) Den är lite mörk, men snygg ändå! :D

Meen, hur lägger man nu in bilder igen? :hmm:
Användarens profilbild
Av Indah
Du måste lägga upp bilden på tex en blogg, fotoalbum eller ngt liknande och sedan länka till bilden från den sidan. Alltså...lägg upp bilden i tex ett fotoalbum, kopiera länken som bilden får. Klistra in länken här i ett inlägg och klicka på 'Img-knappen'. Om jag har fel så får någon gärna rätta mig, jag brukar ha tämligen svårt själv att lägga in en bild.
Användarens profilbild
Av Indah
Ingen aning faktiskt, det borde väl funka bara bilden har en länk. Jag har startat en bildblogg på blogspot där jag bara lägger upp bilder för att länka till.
Användarens profilbild
Av Indah
Den kan vara för stor, jag har själv gjort det misstaget att ta en för stor bild.
Användarens profilbild
Av Bowzee
hörnsten skrev:Snygg den blev! Snyggt matchning med petroldragkedjan. :)
Jo, man skulle kunna tro det. Den sticker ut lite mer irl. Men den är ganska söt ändå. :D
Fundrade på om jag skulle ta och bleka den liiiite, liiiiite grann. Den är ganska mörk. :roll:
Användarens profilbild
Av Bowzee
thowida skrev::tumup: jag tycker den var snyggare än petrol...
Visst?! Det gör jag med. Mycket trevligare. Men den ljusblå som jag fick till innan jag färgade den lila var också snygg. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?