Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

har du en Girasol Symphuo?

ja
8
30%
nej
19
70%
Av Jinxan
Jag har en, men jag har ju inte riktigt burit i min eftersom det är tänkt att det ska bli en ringsjal (beroende på hur jag gör med sjalen, om jag skickar tillbaka eller om jag tar rabatten jag blev erbjuden, måste först kolla precis vart hålet sitter, så jag vet om det går att göra ringsjal av den)

Den är jättefin, lite sträv men med stor potential :loving:
Av sjaltokan
Lenaskeå skrev:
thowida skrev:Ja den ligger i tvättmaskinen.. 8)
Första intrycket av den var...?
vacker, skapligt tunn och mjuk. Har inte ens burit i den än..
Av Jinxan
:gaah: Hålet är för nära mitten för att jag ska kunna ha kvar den, annars hade jag kunnat få rabatt.

Men vad gör jag nu då? hur ska jag göra för att skicka tillbaka min fina sjal, som Z för övrigt tyckte jättemycket om och kom släpandes på (Jag hade lagt bort den för att mäta vart hålet satt o så). Han försökte ta på sig sjalen på axlarna till och med :loving:
Känns lite trist att man kommer göra den till en ringsjal, eller ja den jag får i ersättning
Av Jinxan
:hmm: kan det gå att laga ett hål på något smart sätt? Vore inte helt fel om man kunde få lite pengar tillbaka kanske...?! Nu är jag veligare än veligast :hellu: men jag är inte säker på hur jag ska göra ännu.
Hjälp mig!
Av sjaltokan
du får antingen skicka tillbaka den och få en annan eller så får du pengar tillbaka? Får du betala frakten för att skicka tillbaka den?
Av Jinxan
thowida skrev:du får antingen skicka tillbaka den och få en annan eller så får du pengar tillbaka? Får du betala frakten för att skicka tillbaka den?
ja så fattade jag det.
Ingen aning om frakten, jag hoppas verkligen inte att jag måste stå för frakten, det är väl närmare hundra spänn :? och då blev sjalen riktigt överdrivet dyr :(
Av Jinxan
thowida skrev:hur ser hålet ut? kan det komma bli större?
Det är ju trådar som är av, så det kan vara så att det blir större, jag ska försöka ta lite bilder så ni kan få se.
thowida skrev:hur långa är era sjalar min 4,6 m är 4,48 nytvättad.. :?
:shock: Men så kort ska den ju inte bli!!

Min är 2,6 enligt vad det står i alla fall, har inte orkat mäta. :roll:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:hur långa är era sjalar min 4,6 m är 4,48 nytvättad.. :?
:shock: Men så kort ska den ju inte bli!!

Min är 2,6 enligt vad det står i alla fall, har inte orkat mäta. :roll:
jag får väl ägna kvällen åt att dra i den.. 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?