Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av blobban
Maken har börjat jobba efter den lata semestern och jag leker god hemmafru med allt vad det innebär av matlagning, disk, tvätt och städning. Ja, och så ska man ju vara sexig oxå, men det har jag lyckats ungefär lika bra med som matlagningen... :wink: :lol: Någon som är sugen på knaperstekt pyttipanna? Bränd pasta? :Hahaa: Någon som vill se mina bajsfläckiga brallor då?

Nåväl, idag bar det iväg till Ica för att inhandla en del nödvändigheter. Lastade omsorgsfullt Nona i bilen och puttrade iväg till byn. Sjalen var färdigknuten hemma och Nona lät sig sättas på plats utan några som helst problem när vi anlände till affären. Vi grabbade tag i en kundvagn och påbörjade shoppingen.

Vilket bemötande vi fick! Nästintill applåder, jubel och visslingar! Det pekades och kommenterades och såväl kvinnor som män pep förtjust när Nona lite vingligt viftade med armarna, utropade "AH!" och avfyrade det ena filmstjärnesmajlet efter det andra. :D Den ende som såg lite bedrövad ut, var en pappa med barn i vagn. Den nödvändiga kundkorgen gjorde "vagnandet" lite besvärligt...

TACK alla goa sjalare :heart: som peppar och tipsar! Det är ju helt fantastiskt så bra det funkar med sjal - när det funkar! :lol: Jag ska banne mig bära Nona tills hon tar studenten, eller nåt.
Av surftrollet
:lol: Vad härligt!

Just i såna där situationer har jag inte ångrat att inte ha vagn med en enda gång. Iofs har jag nog aldrig ångrat när ajg inte haft vagn med. :roll: Men i vårt närköp går det inte att få in vagn ö h t. ;-)
Användarens profilbild
Av sanna73
Sjal är bara bäst i vissa situationer.
ICA-handling är helt klart en sådan situation då sjal är oslagbart :vågen:
Av eamane
Härligt!
Användarens profilbild
Av tinaw
blobban skrev:Jag ska banne mig bära Nona tills hon tar studenten, eller nåt.
:this: För så stora barn passar omslutet kryss bäst, men om hon ska sitta på ryggen och dessutom sjunga "för jag har tagit studeeeeenten" så föreslår jag tibetansk ryggsäck, som gör att hon kommer högre upp...

Visst är det härligt med sjal! :D
Användarens profilbild
Av Ami
Vad härligt! Bättre än att meckla med två kundvagnar eller så..
Användarens profilbild
Av almasmamma
det är verkligen så himla roligt att folk "ser" en när man kommer med sin sjal och sitt fina lilla barn. mötte nyss en gubbe med en gammal gumma till fru som sa till sin fru att han kunde haft en sån där påse så slapp hon gå. gulliga gubbe :P
Av blobban
almasmamma skrev:mötte nyss en gubbe med en gammal gumma till fru som sa till sin fru att han kunde haft en sån där påse så slapp hon gå. gulliga gubbe :P
Åh, det påminner mig om när jag såg en gubbe köra sin gumma på rullatorn. Hon satt vänd mot honom och de såg så glittrande förälskade ut att polarisarna smälte.
Användarens profilbild
Av Selman_73
almasmamma skrev:det är verkligen så himla roligt att folk "ser" en när man kommer med sin sjal och sitt fina lilla barn. mötte nyss en gubbe med en gammal gumma till fru som sa till sin fru att han kunde haft en sån där påse så slapp hon gå. gulliga gubbe :P
Den kommentaren var ju bara guld. Skulle vilja se det IRL! :)
Användarens profilbild
Av sanna73
blobban skrev:
almasmamma skrev:mötte nyss en gubbe med en gammal gumma till fru som sa till sin fru att han kunde haft en sån där påse så slapp hon gå. gulliga gubbe :P
Åh, det påminner mig om när jag såg en gubbe köra sin gumma på rullatorn. Hon satt vänd mot honom och de såg så glittrande förälskade ut att polarisarna smälte.
Det är den ålderdommen man drömmer om :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?