Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Damernes m
Jag är i behov av en ringsjal, tror jag, har aldrig testat en sån, men det verkar smidigt för kortare bärstunder.

Då såg jag att tidningen Föräldrar och barn gav en svart ringsjal som present om man köpte en helårsprenumeration för 379:-.

Har kollat runt lite, och det verkar ju vara bra pris jämförelsevis, men finns det ngn som vet nåt om denna sjal, om det kan vara nåt att ha???
Användarens profilbild
Av rithelo
Jag har en sån variant. Och tyvärr måste jag väl säga att det är inte det bästa man kan få tag i....
RIngarna är nog för stora för tyget, den glider rätt lätt. I alla fall om man har ett tyngre barn.
Men absolut till en bebis :tumup:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har den sjalen och gillar den skarpt. En riktigt skön och bra ringsjal som användes ofta (bär inte just nu och C bär bara i ergo). jag tycker det är skönt med det stora ringarna som gör att tyget glider lätt när man ska ställa in det. Finn singet värre än för små ringar och tyg som kärvar. Har aldrig varit med om att tyget glider när de inte ska det och då har jag ändå burit ca 15 kg i sjalen.
Användarens profilbild
Av rithelo
Suskiv skrev:Jag har den sjalen och gillar den skarpt. En riktigt skön och bra ringsjal som användes ofta (bär inte just nu och C bär bara i ergo). jag tycker det är skönt med det stora ringarna som gör att tyget glider lätt när man ska ställa in det. Finn singet värre än för små ringar och tyg som kärvar. Har aldrig varit med om att tyget glider när de inte ska det och då har jag ändå burit ca 15 kg i sjalen.
Ska vi byta?
:floet2:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?