Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
*hmmm* har nu lyckats bli ägare till ännu en sjal :D Tack till "Filurken" som sålt sin turkosa girasol till mig :vågen:
Har även lyckats smuggla in den UTAN att vare sig framför allt dottern o mannen sett den :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
loppatoppa skrev: Har även lyckats smuggla in den UTAN att vare sig framför allt dottern o mannen sett den :lol:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av Helma
Grattis till nya sjalen.

När jag köpte en sjal hängde jag den bara på dörren, där de andra sjalarna hängde. Moa var uppmärksam och såg att den var ny när pappan kom hem pekar hon och säger: Mamma har ny sal. :D

Så det är bäst att vara helt hemlig ett tag :wink:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag köpte en windstopper till Linnea häromdagen och den kom i ett fint paket på posten. Linus kommer inspringande och ropar: Mamma, mamma, du har fått ett paket, det kan vara en ny sjal! :loving: Maken tittade misstänksamt får jag nog säga... Han blev lättad och Linus ledsen när det bara var en jacka, och så var den ju dessutom till Linnea!
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Elflin skrev:Jag köpte en windstopper till Linnea häromdagen och den kom i ett fint paket på posten. Linus kommer inspringande och ropar: Mamma, mamma, du har fått ett paket, det kan vara en ny sjal! :loving: Maken tittade misstänksamt får jag nog säga... Han blev lättad och Linus ledsen när det bara var en jacka, och så var den ju dessutom till Linnea!
*ler* ja, tänk om det varit en sjal till! Där ser man vad som "brukar" komma m posten till er! :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?