Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Sonen har en favoritsjal och det är aqua silk wellen eller wellen petrol som den hette på didymos egna sida.

Bild

Min egna favorit när det gäller egenskaper är en som jag tyvärr bärt för lite i. Det är indio med hampa. Den blir efter lite användande suverän. Slitstark, avlastar bra och är mycket skön att bära i. Den lämpar sig också för färgning och jag har sett massor av underbara färgningar. Min är dock i sin orginalfärg vilket i min sjalgarderob faktiskt är den mest avvikande. Varför jag inte bärt så mycket i den är nog mest för att efter att ha fått långa sexor beslöt mig för en femma. Det blev en kort femma. Jag kan knyta allt men det är enklare med en sexa vilket gör att jag väljer andra sjalar. Sen så får jag knappt välja nuförtiden då sonen jämt vill ha en och samma sjal.

Bild
Av Emmiez
indio hampa, den har jag missat, skall kolla på den :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
didymos indio med två färger :) just nu kisel :tumup:
Användarens profilbild
Av Elflin
Amazonas carrysling laguna :loving:

Bild

Jag hade ingen aning om att den fanns och hade nog inte vågat prova men så damp det ner en i min brevlåda (TinaW :loving:) och jag var fast! Nu har jag två, en 4,6 och en 5,1.
Av Emmiez
Elflin skrev:Amazonas carrysling laguna :loving:

Bild

Jag hade ingen aning om att den fanns och hade nog inte vågat prova men så damp det ner en i min brevlåda (TinaW :loving:) och jag var fast! Nu har jag två, en 4,6 och en 5,1.
jag gillar den, men den bara glider ner på mina axlar så den inte alls e skön efter ett tag :cry:
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har inte testat mer än 2 vävda, men favoriten är min chokladgås! :D
Av eamane
Välja en? :shock: Det går inte, det varierar med humör, bärsätt och väder! Nu är det sommar så nu är det oftast en tunn hoppe eller en WBB...
Av Emmiez
eamane skrev:Välja en? :shock: Det går inte, det varierar med humör, bärsätt och väder! Nu är det sommar så nu är det oftast en tunn hoppe eller en WBB...
:fnissa:

visst är det knäppt, att jag vill att ni ska välja en endaste :lol:
Av eamane
Emmiez skrev:
eamane skrev:Välja en? :shock: Det går inte, det varierar med humör, bärsätt och väder! Nu är det sommar så nu är det oftast en tunn hoppe eller en WBB...
:fnissa:

visst är det knäppt, att jag vill att ni ska välja en endaste :lol:
:whut: Näee det går bara inte!
Av Emmiez
jag ger upp 8)

Ni har för många favoriter..
Så VILKA är era favoriter :loving:
Av eamane
Emmiez skrev:jag ger upp 8)

:Hahaa: :app:
Då ska vi se ;) Bebina stjäntecken 5,7m, Didy Aare med ull stl 7, Didy Tom stl 6, supertunn Hoppe lilafärgad 4,6m, WBB Morgaine 5y. Fast det är bara de tunna som jobbar nu ;) De andra har semester :Hahaa:
Av Emmiez
eamane skrev:
Emmiez skrev:jag ger upp 8)

:Hahaa: :app:
Då ska vi se ;) Bebina stjäntecken 5,7m, Didy Aare med ull stl 7, Didy Tom stl 6, supertunn Hoppe lilafärgad 4,6m, WBB Morgaine 5y. Fast det är bara de tunna som jobbar nu ;) De andra har semester :Hahaa:
wbb gissar jag inte är hela namnet?
didy och hoppe vet ja va det är.

är didy aare helt i ull?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Får man ha fler än en så är mina favoriter
wellen holunder - bor hos sapos
girasol nr 20 - bor hos sjalgalen
indio röd/vit - bor hos disavi
indio kisel - den finns här :loving:

Jag vet, jag är knäpp. Har sålt tre favoritsjalar för jag trodde det var slutsjalat :roll: . Två av dom kan jag ju få klappa emellanåt dock :loving:
Av Emmiez
zero.sara skrev:Får man ha fler än en så är mina favoriter
wellen holunder - bor hos sapos
girasol nr 20 - bor hos sjalgalen
indio röd/vit - bor hos disavi
indio kisel - den finns här :loving:

Jag vet, jag är knäpp. Har sålt tre favoritsjalar för jag trodde det var slutsjalat :roll: . Två av dom kan jag ju få klappa emellanåt dock :loving:
å snart en till :lol:

girasol nr 20 :hmm: färg?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Girasol nr 20 alldeles underbar, mjuk som flanell
Bild
Lånar bild eftersom jag är så dålig på att fota mina sjalar :roll:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?