Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Emmiez skrev:
thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz.. :hmm:
Ni passar verkligen i den.. :vågen:
antingen är det en hoppediz eller supertunn hoppediz, så det måste va den tjocka om du inte har koll :D
Alltså jag beställde en havana och det kom en panama och jag har ingen aning om det var en tjock eller tunn panama utan att ha känt på den.. :mrgreen:
Av Emmiez
thowida skrev:
Emmiez skrev:
thowida skrev:Den är tjock tror jag för jag beställde en havana från Hoppediz.. :hmm:
Ni passar verkligen i den.. :vågen:
antingen är det en hoppediz eller supertunn hoppediz, så det måste va den tjocka om du inte har koll :D
Alltså jag beställde en havana och det kom en panama och jag har ingen aning om det var en tjock eller tunn panama utan att ha känt på den.. :mrgreen:
altså nu fattar ja inte riktigt :hmm:
är det så att du inte känt på den, eller är det så att du inte har koll på hur hoppe är? ja blev förvirrad av ditt svar..

iallfall är tjocka hoppe tjockare än wellen iallafall, den tunna e svårare att jämföra, tror dom e vävda på lite olika vis :hmm:
Av Jinxan
thowida har nog fyllt i Lundie's adress på leveransadress från företaget? :hmm: Så fattar jag det som i alla fall, att inte Thowida har haft sjalen irl ;)
Användarens profilbild
Av Lundie
JinxLinda skrev:thowida har nog fyllt i Lundie's adress på leveransadress från företaget? :hmm: Så fattar jag det som i alla fall, att inte Thowida har haft sjalen irl ;)
Precis så var det. Men det är en tjock hoppe. Dock var det inte samma färg på sjalen som hon hade beställt men det gör inget för den är ljuvlig. :heart:
Av Emmiez
Lundie skrev:
JinxLinda skrev:thowida har nog fyllt i Lundie's adress på leveransadress från företaget? :hmm: Så fattar jag det som i alla fall, att inte Thowida har haft sjalen irl ;)
Precis så var det. Men det är en tjock hoppe. Dock var det inte samma färg på sjalen som hon hade beställt men det gör inget för den är ljuvlig. :heart:
aha då förstår jag :D

thowida :heart: :heart:
Av sjaltokan
:rodna:
Japp så är det.. :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?