Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
#1274643
Vad tycker ni om Indion?
Av anna m
#1274656
Finns nog inte en människa som inte älskar indion. Jag har en ullindio - malve. Underbar :love:
Användarens profilbild
Av Jolin
#7437519
Har en siden indio som är alldeles alldeles underbar. Det är min andra för jag bytte bort min första min dummer och fick sådan ångest att jag blev tvungen att sälja flera andra sjalar för att köpa en ny :roll: (den kommer aldrig att flytta även när bär tiden är förbi, man kanske kan få möjligheten att bära några barnbarn i den sen också :wink: )

Mjuk ur förpackningen, mjuk efter tvätt och tunn, avlastar suveränt och vacker tycker jag. Bästa sjal jag har provat.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
#7451508
Efter trikåsjal blev det en gås, och när jag tyckte den känndes tunn och för smal för att få till bra på ryggen, blev det en indio med ull stl 6. Blå/natur... Tyckte den kändes tjock, bred och svår först. Men sen efter lite övning så tycker jag den är super skön! Och snygg! :vågen: Och inte tjock heller som jag tyckte först. Men gåsen ÄR ju så tunn...
Men ville ändå ha lite mer längd, en 7a... funderar på hampasjalen, men så dök det upp en i bomull natur/brun här på säljes! Jätteskön den med, mjuk, även efter tvätt, lättknuten. Töjer sig lite, men glider inget i knytningen. Avlastar bra. (mitt barn är inte jättetungt ännu...)
Kan ändå tänka mig 2 indios till :love: en med hampa (att färga) och en med cashmir... grafiten :heart: :heart:

Har inte provat många märken, men gillar didymos indio skarpt. Gillar enfärgade eller diskreta, och gillar att tyget har struktur och inte är helt slätt. Kan rekomendera dem!
Användarens profilbild
Av sanna73
#7451631
anna m skrev:Finns nog inte en människa som inte älskar indion. Jag har en ullindio - malve. Underbar :love:
:oops: (jag gillar inte kanterna på diddy och då faller även indio bort :roll: )
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
#7451668
sanna73 skrev:
anna m skrev:Finns nog inte en människa som inte älskar indion. Jag har en ullindio - malve. Underbar :love:
:oops: (jag gillar inte kanterna på diddy och då faller även indio bort :roll: )
Att kanterna har en liten tunn fåll gillar jag, då hittar man lätt var kanten är då man måste justera i kanttyget. (och famlar med handen och inte ser riktigt vad som är vad... :wink: )
Av anna m
#7451789
sanna73 skrev:
anna m skrev:Finns nog inte en människa som inte älskar indion. Jag har en ullindio - malve. Underbar :love:
:oops: (jag gillar inte kanterna på diddy och då faller även indio bort :roll: )
:whut: :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
#7451925
anna m skrev:
sanna73 skrev:
anna m skrev:Finns nog inte en människa som inte älskar indion. Jag har en ullindio - malve. Underbar :love:
:oops: (jag gillar inte kanterna på diddy och då faller även indio bort :roll: )
:whut: :wink:
Jag har ändå beställt en nino med ull, jag vägrar ge upp :wink:
Användarens profilbild
Av katha
#7457742
Jag älskar indions mönster och dess egenskaper men har tyvärr aldrig stött på nån mjuk och ingosad.. Jag hade också önskat att den var något bredare eller att man kunde välja bredd, för till olika knytningar behövs liksom olika bredder och längder..Kunde dock gärna fått ha längre avsmalnande ändar, som ellevills sjalar.
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7458877
Jag :heart: indio.

Har haft 16 olika :oops: i längder mellan 1,75 till 5,2 och färger från natur till rubin. Det finns nån för alla tror jag :loving: förutom kanske sånna som inte gillar fållen då :wink:
Användarens profilbild
Av sagis
#7460153
Här är en till som inte gillar kanterna på indion. Sååå irriterande! Men jag har provat andra diddys där jag inte irriterar mig på kanterna :whut: Skulle vilja prova en annan indio och se om jag upplever den annorlunda. För de är så vackra! :love:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?