Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Trodde jag skulle spara minst två sjalar, men dem har jag sålt :shock: Tror jag kommer att spara någon vävd sjal men det visar sig väl när J helt slutat åka sjal 8)
Av IEDN
Här hemma kommer inga sjalar säljas vidare om det inte är som så att jag inte kommer överens med dem. När jag inte har behov av sjalar mera tänkte jag sy ett minnestäcke av dem och spara. Selar har jag inte bestämt ännu, de kommer troligtvis säljas men jag är inte säker.
IED skrev:Här hemma kommer inga sjalar säljas vidare om det inte är som så att jag inte kommer överens med dem. När jag inte har behov av sjalar mera tänkte jag sy ett minnestäcke av dem och spara.
Vilken bra ide!
Av sjaltokan
Hur gör man mellan barnen då? Det kommer troligen bli så att jag kommer börja jobba heltid efter semester = bära mycket mindre. Min man bär också men han har en favvosjal som han väljer jämt.

Kan jag försvara att ha kvar alla sjalar? Vi hoppas ju på fler sjalbarn, men då kanske jag vill köpa något annat?! Och hur sjutton ska jag kunna välja vilka jag ska sälja?? :gaah: :rodna:
Selen kommer att säljas men sjalarna vetesjutton. Jag vet att min favvo aldrig kommer att flytta, den är underbar och det ligger förmycket affektionsvärde i. Jag har sålt flera men de jag har nu gillar jag alldeles för mycket tror jag.
Sedan om barnen vill ha dem så är väl det kul men inte anledningen att jag inte säljer dem.
Minnestäcke lät ju kul, skall fundera på den fast jag tror inte jag kan klippa i dem
Först tyckte jag det var självklart att sälja dem efter att de använts, nu vet jag inte. Minstingen bodde ju nästan i trikåsjalen de första fyra månaderna och den vävda sjalen är för snygg för att säljas. Har bara dessa två sjalar, men hoppas på fler, framför allt en Ellevill Zara och en Didymos i ull. Selar vet jag inte, Ergon är sliten efter två års flitigt användande och Becon är ju fortfarande ny.
Tänkte nog ge bort selarna till min bror om han får barn. Sjalarna sparas nog tror jag :D
Användarens profilbild
Av UWO
thowida skrev:Hur gör man mellan barnen då? Det kommer troligen bli så att jag kommer börja jobba heltid efter semester = bära mycket mindre. Min man bär också men han har en favvosjal som han väljer jämt.

Kan jag försvara att ha kvar alla sjalar? Vi hoppas ju på fler sjalbarn, men då kanske jag vill köpa något annat?! Och hur sjutton ska jag kunna välja vilka jag ska sälja?? :gaah: :rodna:
Men ska man ha fler barn är det väl klart det är motiverat att spara! :D
måste ju spara sjalarna för att kunna bära barnbarnen, även om inte barnen vill bära sina barn :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?