Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pilotta
..den här:
Bild
Bild från Babydesigns webshop

Det är en TaylorMade ringsjal i ekologisk bomull och jag har varit sugen på den i mer än ett år sen jag var på en knytkurs där jag såg den men inte hann prova den. Egentligen har jag länge tänkt sy en ringsjal och har tom skaffat sjalringar och Lenda tyg men jag känner mer och mer att jag vill unna mig en superskön ringsjal :D eftersom det är min sista chans då det inte kommer fler barn :cry:
Hoppas att den är så skön som den verkar, att jag köper den och att vi sen verkligen ANVÄNDER den. Det tråkiga är att om den är så skön som det verkar kommer jag gräma mig åt att jag inte köpte den för länge sen, minstingen är trots allt redan 1.5 år.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Jag köpte den :vågen: .
Den är inte riktigt så mjuk och go än som den blir efter några tvättar och användande men den ligger just nu i tvättmaskinen och snurrar :tumup:
Tyvärr hade de bara en kvar i butiken och det var den grönaktiga som jag egentligen inte hade tänkt mig men det fick bli den ändå eftersom jag inte orkar vänta. Jag fick lite rabatt eftersom det var visningsex :D . Tror att jag kommer att använda ringsjal mer nu när jag får en som är så bekväm den kan bli.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?