Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Indah skrev:
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:Men, vad är det för svar? :shock: Skriv igen! En ny sjal ska inte ha hål (ojämnheter, visst), tycker jag.
Jag skrev att jag ska försöka ta mer bilder, men.. Vet inte om det kommer att ge något. Ser ut som om det är ett knasigt vävfel kanske?!

Det är jättesvårt att få en bra bild på hur det faktiskt ser ut :?
Om du beskriver noga och förklarar problematiken med att ta vettiga bilder då? Vart har du köpt den från om man får fråga?
Jo jag får försöka maila och prata med dom.
hmm.. nu kanske ni klurar ut vilken sjal jag köpt när jag säger namnet iofs ;) Slingomama är den köpt ifrån
Nä....har du köpt.....den som jag står som reserv på....den....den vackraste.,...jag som egentligen är en selmänniska vill ha just DEN sjalen...om det är den som jag skulle vilja ha vill säga....får jag gissa högt i tråden?
Nej, det är nog inte DEN sjalen ;) men gissa du ;)
Användarens profilbild
Av Indah
JinxLinda skrev:
Indah skrev:
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:Men, vad är det för svar? :shock: Skriv igen! En ny sjal ska inte ha hål (ojämnheter, visst), tycker jag.
Jag skrev att jag ska försöka ta mer bilder, men.. Vet inte om det kommer att ge något. Ser ut som om det är ett knasigt vävfel kanske?!

Det är jättesvårt att få en bra bild på hur det faktiskt ser ut :?
Om du beskriver noga och förklarar problematiken med att ta vettiga bilder då? Vart har du köpt den från om man får fråga?
Jo jag får försöka maila och prata med dom.
hmm.. nu kanske ni klurar ut vilken sjal jag köpt när jag säger namnet iofs ;) Slingomama är den köpt ifrån
Nä....har du köpt.....den som jag står som reserv på....den....den vackraste.,...jag som egentligen är en selmänniska vill ha just DEN sjalen...om det är den som jag skulle vilja ha vill säga....får jag gissa högt i tråden?
Nej, det är nog inte DEN sjalen ;) men gissa du ;)
För mig finns det som bara en sjal från Slingomama och det är Girasol Sympuho så det är säkert någon annan fin en som jag inte har upptäckt :) Jag går bara på utseendet då jag inte är någon van sjalbärare så ni som är vana sjalbärare går säkert på andra/bättre egenskaper än utseendet.
Av Jinxan
Indah skrev:
JinxLinda skrev:Nej, det är nog inte DEN sjalen ;) men gissa du ;)
För mig finns det som bara en sjal från Slingomama och det är Girasol Sympuho så det är säkert någon annan fin en som jag inte har upptäckt :) Jag går bara på utseendet då jag inte är någon van sjalbärare så ni som är vana sjalbärare går säkert på andra/bättre egenskaper än utseendet.
Den är jättefin, och jag hade mer än gärna haft en sån här hemma, men tyvärr inte. Det är en annan jag har fått hem.
Användarens profilbild
Av zero.sara
När kommer Zara sjalen då? *väntar på bilder* :wink:
Och vad kostade frakten från slingomama? *nej då jag funderar inte alls på en ny sjal det är bara som det låter*
Av Jinxan
zero.sara skrev:När kommer Zara sjalen då? *väntar på bilder* :wink:
Och vad kostade frakten från slingomama? *nej då jag funderar inte alls på en ny sjal det är bara som det låter*
Hmm. Kommer inte ihåg, kan kolla om du vill ;)
JennyB73 skrev:Vad sjutton är ett "vanligt standardhål"? Menar de att det är standard med hål i deras sjalar eller? :hmm: :evil: :x
ett standardhål är ett hål som tillverkaren har sett och ansett varit lite för litet eller såpass "bra" så det inte blir större. :?
Jag får reklamera den, men det vette sjutton om jag tycker det är värt att skicka den dit och sen behöva vänta ytterligare tid innan jag får tillbaka en annan, och säkert är det hål i den med då
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
Ja tack, har sett en sjal som skriker på mig där :lol:
JinxLinda skrev:
JennyB73 skrev:Vad sjutton är ett "vanligt standardhål"? Menar de att det är standard med hål i deras sjalar eller? :hmm: :evil: :x
ett standardhål är ett hål som tillverkaren har sett och ansett varit lite för litet eller såpass "bra" så det inte blir större. :?
Jag får reklamera den, men det vette sjutton om jag tycker det är värt att skicka den dit och sen behöva vänta ytterligare tid innan jag får tillbaka en annan, och säkert är det hål i den med då
:evil: Bjä
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
Ja tack, har sett en sjal som skriker på mig där :lol:
9.95Eur :tumup:
Nu har jag lagt in en bild i TS. Som ni ser är inte hålet stort... och jag vet inte riktigt vad det är för slags hål.. om det är vävfel eller om det är en tråd som gått av?! :hmm:
Av Hell Cat
JinxLinda skrev:Nu har jag lagt in en bild i TS. Som ni ser är inte hålet stort... och jag vet inte riktigt vad det är för slags hål.. om det är vävfel eller om det är en tråd som gått av?! :hmm:
Vävfel gisssar jag, men jag vet inte :hide:
JennyB73 skrev:
JinxLinda skrev:Nu har jag lagt in en bild i TS. Som ni ser är inte hålet stort... och jag vet inte riktigt vad det är för slags hål.. om det är vävfel eller om det är en tråd som gått av?! :hmm:
Vävfel gisssar jag, men jag vet inte :hide:
Jag tror det är vävfel.. :hmm:
legenden29 skrev:Vad säger de på Slingomama, får du betala frakten tillbaks för den om du reklamerar? Jag tycker INTE att det ska vara ett hål i en ny sjal, jag!
Ingen aning. Jag ska försöka se vad för slags hål det är. Om det är ett som inte kommer bli större så orkar jag inte reklamera tror jag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?