Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aneeha
Ella, 10 dagar gammal, har hittills vägrat sjal utaom på som födelsedag och enstaka turer med pappa. Det har verkat som om hon kommer för nära brösten och kommer inte till ro utan vill bara tutta hela tiden.

Men så igår kom genombrottet!! :vågen: Jag plockade fram storasysters jättestora MT och satte henne groda i den, och döm om min förvåning när hon somnar som en stock på två min och sover gott där i enochenhalv timme. Och idag upprepas undret! Jag tror att min kroppsform och trikåsjal kan vara haken, Ella verkar inte på några villkors vis vilja bli fastspänd i nått axelband...

Nu är jag såååå glad, vilken frihet att ääääntligen kunna laga mat, hänga tvätt och inte minst kunna sitta tvåhänt vid datorn nån gång ibland :D :D :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad härligt!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Ami
Oj vad härligt!
Av Elisa
Härligt :D
Och GRATTIS till lilla Ella
:vågen:
Jag är här så lite så hennes ankomst hade jag missat
Användarens profilbild
Av sanna73
Härligt att få använda två händer då och då :vågen:

Grattis till lilla Ella också :loving:
Användarens profilbild
Av ernamalin
sanna73 skrev:Härligt att få använda två händer då och då :vågen:

:iagree: på båda punkterna :wink:
Användarens profilbild
Av Totte
sanna73 skrev:Härligt att få använda två händer då och då :vågen:

:iagree: Underbart att höra! Jag känner återigen att HUUUUR klarar man sig utan sjal som småbarnsförälder :shock:
Användarens profilbild
Av Helena
Vad bra att du tagit det i hennes egen takt och att du hittat något som funkar för er! Jag kände i början på BB att min dotter hellre ville bli omhållen och buren i armarna, så då väntade vi lite med sjal och sedan gick det jätte bra.
Användarens profilbild
Av Nova
Vad bra att du hittade en lösning som passade er båda! :vågen:
Av belinda
Men vad roligt! :D vi har inte heller riktigt trivts med trikåsjal Ture och jag, däremot stortrivs han i Ergon! den är ju himla smidig att amma en nyfödd i också!
Användarens profilbild
Av aneeha
belinda skrev:Men vad roligt! :D vi har inte heller riktigt trivts med trikåsjal Ture och jag, däremot stortrivs han i Ergon! den är ju himla smidig att amma en nyfödd i också!
Det verkar visst inte vara helt ovanligt att de allra minsta inte vill sjalas...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?