Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tofka
Jag vill minnas att hon satt kvar en stund iaf. Men sen har jag inte sjalat katter nåt mer, jag är så rädd att få sjalarna sönderklösta...
Användarens profilbild
Av zingo
Min kusin har nyligen köpt en ringsjal av amani för att bära sin hund i funkar :tumup: kanon!!!
Användarens profilbild
Av Angelicc
zingo skrev:Min kusin har nyligen köpt en ringsjal av amani för att bära sin hund i funkar :tumup: kanon!!!
varför ska hon bära sin hund? *nyfiken*
Jag skulle nog inte kunna bära min hund, han är för stor.
Användarens profilbild
Av zingo
Angelicc skrev:
zingo skrev:Min kusin har nyligen köpt en ringsjal av amani för att bära sin hund i funkar :tumup: kanon!!!
Han är en liten rackartuss som tycker gatorna i Stockholm är läskiga samt att min kusin gillar att gå långa promenader men det gillar inte Jazzoo, han brukar tröttna efter halva deras runda. Hon provade en av mina sjalar å det gillade jycken skarpt!
Användarens profilbild
Av Angelicc
zingo skrev:
Angelicc skrev:
Han är en liten rackartuss som tycker gatorna i Stockholm är läskiga samt att min kusin gillar att gå långa promenader men det gillar inte Jazzoo, han brukar tröttna efter halva deras runda. Hon provade en av mina sjalar å det gillade jycken skarpt!
mysigt :)
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag bär också min hund i sjal.
Testade en gång för att prova knytning, och hon älskade det så nu sitter hon i sjalen medan jag surfar.
Mycket bättre för mig också så har jag händerna fria.

Måste ju påpeka att hon är väldigt liten (3.5 kg) och naken.
Av linamh
Ashe skrev:Jag bär också min hund i sjal.
Testade en gång för att prova knytning, och hon älskade det så nu sitter hon i sjalen medan jag surfar.

Kan man inte få se?
Användarens profilbild
Av Ashe
linamh skrev:
Ashe skrev:Jag bär också min hund i sjal.

Kan man inte få se?

Jo, det finns en tråd om det. ;) http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=131229
Av Emmiez
MadB skrev:Ingen som såg mig när jag bar min overlocksymaskin i ringsjal i Täby Centrum för ett par år sen - den var ju tung och långt till syaffären var det - sjalen hade jag ju i bilen. Klart ringsjalen skulle användas :mrgreen:
¨jag ville göra det när jag hämtade min symaskin, det var hemskat att bära den hem sammtidigt som man hade barn i sjalen, speciellt eftesom ja inte lärt mig ryggknyt ordentligt :?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?