Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
Jag har fått beco-fixering. Kan inte släppa tanken på att jag tycker mig behöva en.

Men så uppstår frågan -vilken? OM man nu skulle ha råd med en limited (kämpar för det iaf :) ), vilken är snyggast?
Och hur får man tag på den? Alla finns ju inte i Sverige. Om man nu hittar en, söker på återförsäljaren som beco skrivit på sin hemsida och den inte finns hos återförsäljaren. Är det lönt att gå vidare, eller är den helt slut då? Alla återförsäljare verkar ju inte finnas (inte alla svenska iaf).

Intresseklubben antecknar (som man sa på min tid) om min beslutsångest, jag vet, men maken är ju måttligt intresserad så jag skriver rakt ut i cyberrymden istället! :D

Edit; Se lista längre ner om du kan tänka dig att hjälpa mig välja! :) :blommor:
Senast redigerad av UWO den mån jul 06, 2009 22:46, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av UWO
Aelia skrev:en av varje :Hahaa:
:lol:
(och du tror inte jag tänkt tanken! ;) *får något mycket drömskt i blicken och seglar bort i tankarna*)

Helst vill jag att det ska vara underbarabarn-mässan NU så man kan få mässpris för då är det så mycket lättare att köpa och så får man klämma och känna lite. :loving:

Egentligen behöver jag verkligen en manduca olive grove också... så den ska ju helst passa i i samlingen där. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Visst är det hopplöst när habegäret inte matchar plånboken!!! :evil:

När jag har hittat något jag bara "måste" ha som inte säljs i Sverige, har jag googlat över hela världen och hittat mina älsklingar! En gång var det en Zara som jag hittade i Danmark och betalade (inkl frakt) ca 150:- för mycket för, men i gengäld hittade jag en eftertraktad WBS i Italien och betalade nästan 200:- mindre än den skulle kostat ny i Sverige (om den inte hade varit slutsåld!) :D :loving:
Av RG78
Hade samma problem förut....lyckades dock få möjlighet att se de två som de till sist stod och vägde mellan (Grace och Alice) och insåg då att Grace inte var lika fin som på bilden, så det fick bli en Alice.

Tycker min Alice är så fin, men det hindrade inte att habegäret slog till med full kraft när jag såg en annan limited edition.

Beco kommer snart att sluta tillverka Limited editions, så om valet är mellan en LE och en vanlig så ta LE i så fall eftersom de snart lär vara svåra att få tag i.
Användarens profilbild
Av UWO
Åh, tack för engagemanget!

Jag börjar skymta möjligheten att faktiskt unna mig en. :D
Så ni får mer än gärna lägga er i!

Vad tror ni om Ashleyn? Är det jag som blir förblindad över att den endast säljs till USA eller är den lite annorlunda/snygg? Eller ska man satsa på någon annan?
Tar bort två val nu, chocolate swirls och grace.

Min manduca blir utlånad lite då och då så lite grann behöver jag faktiskt en till bärsele :mrgreen:
Användarens profilbild
Av UWO
Användarens profilbild
Av Helma
Jag tyckte att Ashley var fin.

Jag hade också detta Becobegär för ett par år sedan. Jag blev så ledsen när den inte passade min kroppsform. Jag är lång och det gick inte alls.

Hoppas din beslutsångest är över snart. :D
Användarens profilbild
Av UWO
RG78 skrev:Nicole....men den är tyvärr slutsåld och kommer inte igen :(
Jag vet. Men kanske går att hitta begagnad? Skam den som ger sig! :mrgreen:
Chocolate swirls är också slut, men jag tog alla jag gillade nu bara för att.

Helma: Har ju provat en beco då och den satt som en smäck. :heart: Så jag behöver verkligen en! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Angelicc
BLUE SCOOTER!

Tyckte det bara stod en återförsäljare som hade den och då borde man kunna beställa den där även fast det är från usa? Det blir ju lite billigare om man har tur att slippa tullavgifter.
Undra om becon jag har nu hinner bli ut sliten så jag kan köpa en ny när jag ska till usa i oktober?
Den stora nackdelen med gemensam ekonomi är att man får frågan "behöver vi en till sele" av sambon.
Användarens profilbild
Av UWO
Angelicc skrev:BLUE SCOOTER!

Tyckte det bara stod en återförsäljare som hade den och då borde man kunna beställa den där även fast det är från usa? Det blir ju lite billigare om man har tur att slippa tullavgifter.
Undra om becon jag har nu hinner bli ut sliten så jag kan köpa en ny när jag ska till usa i oktober?
Den stora nackdelen med gemensam ekonomi är att man får frågan "behöver vi en till sele" av sambon.
Den hade inte jag med på min lista nu :)

Annars säljs den av ett tyskt företag
http://www.tragemaus.de/shop-tragemaus.html
Och sist jag kollade fanns de kvar. :D
...men har ni bara en sele? Ni måste väl ha en var?! ;)
Användarens profilbild
Av Angelicc
UWO skrev:

Ja en var! :app:
Den vi har var det nog han som fick välja färg!
Användarens profilbild
Av UWO
Angelicc skrev:
UWO skrev:

Ja en var! :app:
Den vi har var det nog han som fick välja färg!
:tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?