Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Chily skrev:
loppatoppa skrev:
loppatoppa skrev:Sonen är nu 7 veckor o är det första barnet jag "sjalar" med. Hittills har jag samlat på mig 5 st olika. Den senaste fick jag idag o har ej provat än, men jag ska! Den jag fick idag är en Calin Bleu Gauze. Sedan väntar jag på en bebina stjärntecken med som också bör komma nu i veckan :D

Nu har jag fått bebinan med:D "Gåsen" hade jag på stan igår fm o det funkade bra, ska bara lära mig att få på den bättre... Får gå på ngn sjalträff o få hjälp :D
Bebinan har jag inte provat än, inte vågat plocka fram den framför mannen ännu :oops: Ska smuggla in den inom kort!!!
Ta med dem på onsdag så hjalper jag dig. Bebinan skulle jag garna vilja kanna lite på så den "måste" du ta med! 8)

Packar "resväskan" o kommer :lol:
Av linamh
linamh skrev:
lena_l skrev:hej och välkommen hit! :vågen:

I denna berättelse finns många bra tips för alla fanatiska samlare http://www.orust-kajak.se/samling.html. Läs och begrunda. :D
:Hahaa:
Och jag måste förstås nämna att vår granne har byggt två kanoter (kan inte det här med vad som är kajak och inte) till sig under det här året. Två olika sorter så klart! Nu står jag bara och väntar på att han bygger en till.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?