Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
loppatoppa skrev:Kört runt till loppisar (en last jag har :D) idag o hade då m mig lillebror o ringsjalen. Enklast när man plockar i o ur o inte ska bära så länge, tycker jag. Många positiva kommentarer om hur mysigt o bra det verkade vara. Naturligtvis påtalade jag HUR bra jag tycker det är o att jag hellre bär i långsjal när jag ska bära längre tid. De som hade smått eller väntade smått sa jag till att klart de måste prova! (hänvisade även hit!)
Tänk om folk visste hur enkelt det är! Tycker också ringsjalen är bra på det viset. :)
Vi skulle genom utlandstransfern på flygplatsen igår. Jag mådde lite tjuvigt, så maken barn lillan på magen och hade sonen på axlarna. Tjejen som kollade boardingkorten tittade på oss och tittade och tittade och kläcker sedan ur sig
"but where is the fourth one?"

Man såg på henne att hon kände sig dum när hon såg babyn på magen :)
Av linamh
Ute på stan är det mest negativa jag hört att det ser lustigt eller tungt ut, annars är det mest positiva kommentarer om att det ser mysigt och praktiskt ut.

Morfar (min pappa då) tyckte dock att jag behöver en ny sele för K kan ju inte röra sig i Manducan.
Användarens profilbild
Av Alven
Signatur skrev:Vi skulle genom utlandstransfern på flygplatsen igår. Jag mådde lite tjuvigt, så maken barn lillan på magen och hade sonen på axlarna. Tjejen som kollade boardingkorten tittade på oss och tittade och tittade och kläcker sedan ur sig
"but where is the fourth one?"

Man såg på henne att hon kände sig dum när hon såg babyn på magen :)
Den kommentaren har jag också fått men då hade jag David på ryggen så han syntes ju inte alls till tjejens försvar... :D
Just nu kan jag inte komma ihåg att jag fått någon negativ kommentar.
Det närmsta är nog "oj, vad tungt" eller något sånt.
Många positiva kommentarer dock... :heart:

Sen så väntar jag bara på att någon ska fråga "vad är det där?" och syfta på Becon. Då ska jag svara:
"det är ett barn, det är som en liten, liten människa lixom" och le supervänligt.. :lol:
Eller "kolla! En bebis på ryggen!" så att jag kan säga:
"ick! Ta bort den! TA BORT DEN!!"
Av Jinxan
Ullegulle78 skrev:...Eller "kolla! En bebis på ryggen!" så att jag kan säga:
:Hahaa: :app: Då måste någon filma de andra :this: Undrar hur de skulle reagera?
Användarens profilbild
Av sagis
JinxLinda skrev:
Ullegulle78 skrev:...Eller "kolla! En bebis på ryggen!" så att jag kan säga:
:Hahaa: :app: Då måste någon filma de andra :this: Undrar hur de skulle reagera?
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av amani
hmm mkt kommentarer om att det ser mysigt ut, men vanligast är väl "får hon verkligen luft"? för dottern gillade verkligen att borra in huvudet :heart:

fick en rätt rolig kommentar en gång när en man frågade om det var en hund? sen en tant som var seriös och frågade om jag sytt min Hoppe själv, undrade vart man kunde gå tag i såna, hon ville bära sin lilla hund :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?