Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har bestämt mig för en Beco Butterfly då jag inte kommer att bära längre stunder. När jag har kollat runt så finns det lite olika sorter av Becon. Nämligen Butterfly I, Butterfly II m.m. Vad är skillnaden på alla dessa? Eftersom becon är ganska dyr att köpa ny har jag kollat på Tradera och Blocket. På tradera hittade jag 4th generation pony express, men där står det att det inte finns något babyinlägg i den, http://www.tradera.com/Beco-Butterfly-4 ... n_94620776
Är det ett måste när man har en bebis på 3 mån? Sedan såg jag en Butterfly I på blocket med babyinlägg och funderar på om det är något att ha? Eller är det Butterfly II jag ska satsa på?

Tacksam för svar!
4th generation är selen som kom innan butterfly I. Den är som en "vanlig sele" Och har alltså bara en platt och remmar. Man kan ha en sådan till en liten bebis också, men man har då inte möjligheten att först sätta i barnet och sedan ta på sig selen.
Jag har bara provat ettan men den stora skillnaden r väl huvudstödet, som är helt värdelöst på ettan och ska vara mycket bättre på tvåan. Själv gillade jag inte butterflyen alls så jag har inte så stor erfarenhet av den, eftersom den flyttade härifrån ganska snabbt.
SQ skrev:Skillnaden mellan Butterfly I och II är huvudstödet, babyinsattsen och axelremmarna. Butterfly II har justerbar babyinsatts, längre axelremmar, och ett något bättre huvudstöd som knäpps fast lättare med tryckknappar. Jag har en II Pony express under säljes om det kan vara av intresse. Älskar den, men behöver pengarna. :cry:
Är det babyinlägg i den du säljer?
Om det är okej för min gubbe så köper jag den gärna för det priset, har kollat runt lite och de flesta säljer dom för 1200 kr. Skillnaden med deras är att frakten inte ingår där :D

Hör av mig imorgon igen, gubben jobbar just nu!
terre78 skrev:Om det är okej för min gubbe så köper jag den gärna för det priset, har kollat runt lite och de flesta säljer dom för 1200 kr. Skillnaden med deras är att frakten inte ingår där :D

Hör av mig imorgon igen, gubben jobbar just nu!
Hihi...gubben slutade tidigare och kom nyss. Sa att det var okej att jag köpte den! :D Hör av dig till mig angående konto och så.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?