Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
:gaah: inget paket idag heller :cry: I morgon är sista dagen som det ska vara här.. men jag vette f*n. Nu är jag less
Användarens profilbild
Av Jemmah
Idag säger vi hej och välkommen till

Bild

gosiga indio terracotta :loving:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:Idag säger vi hej och välkommen till

Bild

Så fina ni är :love:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jemmah skrev:Idag säger vi hej och välkommen till

Bild

:love: :loving: :heart:
Av Lenaskeå
thowida skrev:Lenaskeå: Vad annorlunda sjalen ser ut beroende sol eller skugga förstår att den är svår att fota.. :hmm:

Vilken bild stämmer bäst med verkligheten tycker du?? Börjar ångra starkt att jag inte färgade grafiten som jag skickade tillbaka.. :gaah:
Den har som 2 olika färger även då den bara ligger inne i en hög.. Vissa partier ser mörka ut medan andra är ljusare.. :hmm: Förstår att du börjar ångra dig om grafitin, sjalen är ju så härlig! Men jag tror att kopparn skimrar & "ändrar" färg mer än grafiti.

Kan passa på att fråga dig en annan sak Thowida, jag tänkte köpa en tunn sjal till bebisen då hon/han kommer för det lär väl vara stekande hetta då oxå.. Men nu är jag osäker på om gåsen/WBB är svalare än den vita ellipsen. Vad tror du? Har du burit i ellipsen nu i hettan?
Av sjaltokan
Lenaskeå skrev: Den har som 2 olika färger även då den bara ligger inne i en hög.. Vissa partier ser mörka ut medan andra är ljusare.. :hmm: Förstår att du börjar ångra dig om grafitin, sjalen är ju så härlig! Men jag tror att kopparn skimrar & "ändrar" färg mer än grafiti.

Kan passa på att fråga dig en annan sak Thowida, jag tänkte köpa en tunn sjal till bebisen då hon/han kommer för det lär väl vara stekande hetta då oxå.. Men nu är jag osäker på om gåsen/WBB är svalare än den vita ellipsen. Vad tror du? Har du burit i ellipsen nu i hettan?
Jag tror ellipsen är svalare än gås/wbb, dels för att det är material som andas i den och dels för att den är tunnare än gås och wbb.. :tumup:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:Ett av paketen borde jag få i mitten av juli :app:
Mitten av juli.. :whut: Shit vilken väntetid.. :rodna:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:Ett av paketen borde jag få i mitten av juli :app:
Mitten av juli.. :whut: Shit vilken väntetid.. :rodna:
Fast det har sina speciella orsaker ;) så den kan jag acceptera att jag får vänta ett tag på. Har väntat ungefär en månad redan :D
Av sjaltokan
legenden29 skrev:Vilken vacker terracotta! Den påminner om min (för korta) Zinnober!
De är snarlika, du har väl sett Lenaskeås bild med både zinnober och terracotta?
Av sjaltokan
Edit: Här är den

Bild
Terracotta till vänster och zinnober till höger
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
Status: Out of Foreign Customs
:eld: :app:

Då kanske R's present kommer snart
Håller tummarna :tumsup:
Av legenden29
thowida skrev:
legenden29 skrev:Vilken vacker terracotta! Den påminner om min (för korta) Zinnober!
De är snarlika, du har väl sett Lenaskeås bild med både zinnober och terracotta?
Jo, jag föreslog ett byte, hennes 4,7a mot min 4,2a men konstigt nog så ville hon inte! :shock:
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 196

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?