Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tofka
Far och son skulle gå till tvättstugan, och då behövs en bärmoj. Vi köpte en Patapum för ett tag sen, eftersom pappa inte gillar sjal och har varit lite osäker med meitaien, så den har alltid jag fått knyta på honom (han är rädd för att tappa A). "Men en sele är ju mycket enklare, så då kan pappa bära utan assistans", tänkte vi :lol: . Jag höll på med annat, men efter en stund hörde jag bara suck och stön utifrån hallen. Jag gick ut och hittade sambon och sonen helt hopplöst intrasslade i Patapumeländet. Jag drog i några tåtar, men det blev knappast bättre. Så då frågade jag "Är du SÄKER på att du inte vill prova meitaien???". Han gick med på att prova igen under lite vägledning och utbrast "Vad enkelt det var?!" och tyckte inte alls det kändes läskigt längre. Han behövde bara komma över nån spärr. Nere i tvättstugan hade han tydligen fått upp A i den hur lätt som helst. Och sen har de gått runt och gosat i den lite då och då :loving: Perfekt, just när jag ska börja jobba och han ska vara hemma ett tag :vågen:

Men... jag undrar när vi ska få någon användning för Patapumen :hmm:
Användarens profilbild
Av tofka
Jag tänker att jag kanske kanske kan få användning för selen, om det skulle vara för varmt för sjal och jag vill bära på ryggen. Mina axlar är nämligen allergiska mot meitai-ryggknyt. Så den får stanna liiite till.
Av sjaltokan
Jag sticker ut hakan och föreslår en annan sele.. :rodna:
Babypatapumen passar barn upp till ca 18 månader och toddlerna är krånglig med extra remmarna. Ni kan inte träffa någon och prova någon annan sele?
Användarens profilbild
Av tofka
Det är en toddler vi har, och ja, den är krånglig :evil: Men vi har inte råd att testa en massa och de andra selarna är så dyra. Nu håller jag på att sy extra axelvaddar till MT:n. Då kanske den funkar på ryggen med :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?