Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag vill gärna ta bilder på mitt nyförvärv till bärdon men det är bara å acceptera att jag har fått en sjalvägrare här, hoppas det är övergående bara...Hon vill bara åka sele och jag äger ingen nu, men snälla casamia lånade ut en av sina som tur var.. :heart:
Användarens profilbild
Av Jemmah
katha skrev:
Jemmah skrev:Åh förresten, tänk om min sele skulle komma idag, vad fint det skulle vara till midsommar :loving:
Men sannolikt får jag vänta till nästa vecka.
Vilken sele?
Det har jag inte berättat än :D
Av eamane
katha skrev:Jag vill gärna ta bilder på mitt nyförvärv till bärdon men det är bara å acceptera att jag har fått en sjalvägrare här, hoppas det är övergående bara...Hon vill bara åka sele och jag äger ingen nu, men snälla casamia lånade ut en av sina som tur var.. :heart:
Knyt upp storebror? ;)
Användarens profilbild
Av katha
eamane skrev:
katha skrev:Jag vill gärna ta bilder på mitt nyförvärv till bärdon men det är bara å acceptera att jag har fått en sjalvägrare här, hoppas det är övergående bara...Hon vill bara åka sele och jag äger ingen nu, men snälla casamia lånade ut en av sina som tur var.. :heart:
Knyt upp storebror? ;)
:Hahaa:
Jo, det har hänt om vi varit i skogen och plockat svamp eller nåt som kräver att använda apostlahästarna så det bli lite jobbigt och då får han åka sjal. :) Och när en ny sjal kommer i huset är det han som ska prova först! :heart:
Av eamane
katha skrev:
eamane skrev:
Knyt upp storebror? ;)
:Hahaa:
Jo, det har hänt om vi varit i skogen och plockat svamp eller nåt som kräver att använda apostlahästarna så det bli lite jobbigt och då får han åka sjal. :) Och när en ny sjal kommer i huset är det han som ska prova först! :heart:
Ja men då så :) Då är det väl bara att plåta med honom i oxå då ;)
Av IEDN
Ja då var det dags igen att sätta sig och vänta på att få hem två nya sjalar till bebisen denna gången :mrgreen:

Har kommit fram till att man kan aldrig ha för många sjalar, måste bara fixa någon bra förvaring för dem :hmm: :lol:
Av eamane
IED skrev:Ja då var det dags igen att sätta sig och vänta på att få hem två nya sjalar till bebisen denna gången :mrgreen:

Har kommit fram till att man kan aldrig ha för många sjalar, måste bara fixa någon bra förvaring för dem :hmm: :lol:
:app: Vad har du beställt för roligt?
Ang förvaring kan jag m fl rekommendera dessa Bild
Av eamane
Väntar på tvättmaskinen 8) Om ca en timme tror jag sjalen äntligen är klar, sista färgningen hoppas jag ;)
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:Väntar på tvättmaskinen 8) Om ca en timme tror jag sjalen äntligen är klar, sista färgningen hoppas jag ;)
spännande!
Av Jinxan
sapos skrev:
eamane skrev:Väntar på tvättmaskinen 8) Om ca en timme tror jag sjalen äntligen är klar, sista färgningen hoppas jag ;)
spännande!
:iagree:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Då väntar jag på bild av det nya resultatet då :tumup:
Av eamane
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
spännande!
Ja jag hoppas jag blir nöjd nu :? Den får torka över natten och sen strykas :)
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
spännande!
men bild ikväll behöver vi ha!
Av eamane
sapos skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
spännande!
:fnissa: Kan tyvärr inte lova nått, det beror på hur sonen somnar här sen...
Av Jinxan
sapos skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
spännande!
:iagree: igen
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 196

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?