Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
JinxLinda skrev:
In order to verify this we have placed two charges on your credit card between $0.01- $1.00 USD.
Betyder detta att de har satt in pengar på mitt konto eller att de har dragit? Man måste nämligen bekräfta summan som de har dragit (eller om det nu betyder satt in) innan de skickar R's present
Det betyder väl att de har dragit? :hmm:
Av Jinxan
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
In order to verify this we have placed two charges on your credit card between $0.01- $1.00 USD.
Betyder detta att de har satt in pengar på mitt konto eller att de har dragit? Man måste nämligen bekräfta summan som de har dragit (eller om det nu betyder satt in) innan de skickar R's present
Det betyder väl att de har dragit? :hmm:
Okej :hmm: Undrar hur lång tid det tar innan det dras då? :hmm:
Av legenden29
JinxLinda skrev:
När jag linkade mitt Visa till Payson/Paypal (vilket det nu var...) så drogs det (charged) typ 15 spänn först som jag sen fick "godkänna" (verify) så att pengarna verkligen kom från mitt konto o att jag ville att de skulle dras därifrån. Sen sattes den lilla summan tillbaks direkt igen o jag kunde börja handla på riktigt. Det är kanske nåt sånt de tillämpar i den butik du handlat?
Av Jinxan
legenden29 skrev:
JinxLinda skrev:
När jag linkade mitt Visa till Payson/Paypal (vilket det nu var...) så drogs det (charged) typ 15 spänn först som jag sen fick "godkänna" (verify) så att pengarna verkligen kom från mitt konto o att jag ville att de skulle dras därifrån. Sen sattes den lilla summan tillbaks direkt igen o jag kunde börja handla på riktigt. Det är kanske nåt sånt de tillämpar i den butik du handlat?
Mellan 0.01$ och 1.00$ skulle de då antagligen dra från mitt konto så skulle jag berätta för dom vilken summa som dragits. SEN skickar de min vara
Av Jinxan
sapos skrev:väntar på mitt paket... Kl 8.16 åkte det från Västerås :tumup:
:app:
Jag ska be sambon ringa posten och höra om de kan spåra mitt paket, jag har ett typ kolli-id
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
Jag ska be sambon ringa posten och höra om de kan spåra mitt paket, jag har ett typ kolli-id
Gör så!

Jag måste egentligen till affären men ja det får vänta
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
Gör så!

Inte sjutton kan man gå på affärn när man väntar på sjalar :nono: självklart att du måste vara hemma :D
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
Gör så!

Inte sjutton kan man gå på affärn när man väntar på sjalar :nono: självklart att du måste vara hemma :D
Jo precis! men behöver ha hem lite mat och så måste jag nog köpa mig hårfärg :wink:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Spännande :app:
Inget här idag, men det är nog ett par dagar för tidigt att vänta.
Av Jinxan
men :gaah: När ska pengarna dras från mitt konto då? Det står att det Ska vara TVÅ dragningar från kontot och inget har försvunnit :hellu: Jag vill ju få hem R's present snart
Användarens profilbild
Av sapos
:floet2:

Kommer bli sinnesjuk innan mitt paket kommer ! :gaah:
Väntar o väntar o väntar och spanar i fönstret m.m :roll:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev::lol: Ni är inte kloka :lol:
:fnissa: känner mig inte speciellt klok idag utan bara :hmm: virrig och förväntans full :D
Användarens profilbild
Av sapos
Nu är kameran tilbaka skickad då de ej hämtat ut den! :evil: Måste jag säga att jag är förbannad!! så nu ska den skickas dit igen så fort jag får den o fan vet allt!ersättning får vi förhoppningsvis....
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 196

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?