Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thanisa skrev:Tycker det låter som om det är en sidensjal som skulle svara för era behov av sval, mjuk och mysig.
OK :-) får ta å kika lite på det.... :app:
he77na skrev:
thanisa skrev:Tycker det låter som om det är en sidensjal som skulle svara för era behov av sval, mjuk och mysig.
OK :-) får ta å kika lite på det.... :app:
Det är ju det jag säger, köp en Caleum så får jag höra hur den är! :vågen:
:iagree: tror på det också! Annars har ju Thowida sin röda ellips till salu då jag hoppat av den och det tror jag verkligen skulle passa er eller hennes Inka, fast den kanske bli lite varm?

Annars så en Girasol?
sapos skrev:
:iagree: tror på det också! Annars har ju Thowida sin röda ellips till salu då jag hoppat av den och det tror jag verkligen skulle passa er eller hennes Inka, fast den kanske bli lite varm?

Annars så en Girasol?
Inkan blir på tok för varm, en sådan har nämligen passerat här.. :roll: :lol:
Katha > haha skulle vara för att testa en sjal åt dig då som jag skulle köpa en caelum, den känns dessvärre lite murrig för min del...

Sapos> jag har pm:at Thowida om ellipsen, kunde inte låta bli så får vi se.. Inkan kände jag inte spontant för, har ju bara testat en stork men den gillade vi inte...
Får fundera på girasolen, är ju som sagt inte heller riktigt vår färg, men sen är det ju svårt alla gånger att fotografera sjalen rättvisande.
Katha > haha skulle vara för att testa en sjal åt dig då som jag skulle köpa en caelum, den känns dessvärre lite murrig för min del...
Jamen då vet du inte att ellevill släpper en shesjal (den du såg var en hesjal) också i färgen vit, det är bara det att dom inte lagt ut bild än... :vågen:
katha skrev:
Jamen då vet du inte att ellevill släpper en shesjal (den du såg var en hesjal) också i färgen vit, det är bara det att dom inte lagt ut bild än... :vågen:
Åhå - neh jag har inte riktigt hängt med i alla sjalsvängar.... vad spännande med en she-sjal ... får hålla lite span efter den :-)
Och skulle du nu bli lite färgningssugen så kan det ju vara tryggt att veta att du kan köpa en sprillans ny zara original i obruten förpackning av mig, till ett bättre pris än i web-shopparna :tumup:
Filantra skrev:*såg nu att det var mitt 600:e inlägg och passar på att applådera mig själv lite sådär i ensamhet, mitt i natten en vardag... (sorry OT) :app:
:urule: :app: Snart är det en nolla till efter ;)
Filantra skrev:*såg nu att det var mitt 600:e inlägg och passar på att applådera mig själv lite sådär i ensamhet, mitt i natten en vardag... (sorry OT) :app:
:tumup:
Av sjaltokan
sapos skrev:

Annars så en Girasol?
Tror också på ellipsen den var supermjuk och go och blir den inte såld ska jag omigen överväga att färga den, jag vill inte ha två sjalar i samma färg. :roll:
Åh tänkte bara passa på att tacka er allihop å sen berätta att jag dessvärre bestämde mig för att vara tråkvuxen denna gången och stoppade in alla pengar på billånet, inte alls lika kul som om jag hade köpt en av Thowidas fina sjalar... Fy vad sjuk jag var på dem.....

Om jag nu går ut och hoppar i någon vattenpuss (vilka är svåra att finna i värmen) tror ni att liiiiiiiiiiiiiiiite av vuxenpoängen då tvättas bort???
Av sjaltokan
he77na skrev:Åh tänkte bara passa på att tacka er allihop å sen berätta att jag dessvärre bestämde mig för att vara tråkvuxen denna gången och stoppade in alla pengar på billånet, inte alls lika kul som om jag hade köpt en av Thowidas fina sjalar... Fy vad sjuk jag var på dem.....

Om jag nu går ut och hoppar i någon vattenpuss (vilka är svåra att finna i värmen) tror ni att liiiiiiiiiiiiiiiite av vuxenpoängen då tvättas bort???
:( Du kanske får fler chanser.. 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?