Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hallon
:Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
Fast jag har en kompis som faktiskt hade någon typ av sele med "koppel" på sin dotter när hon skulle lära sig gå. Hon lärde sig, men vägrade gå utan sele. Till slut räckte det med bara sele... dvs ingen behövde hålla i den!
Av anna m
Hallon skrev::Hahaa: :Hahaa: :Hahaa:
Fast jag har en kompis som faktiskt hade någon typ av sele med "koppel" på sin dotter när hon skulle lära sig gå. Hon lärde sig, men vägrade gå utan sele. Till slut räckte det med bara sele... dvs ingen behövde hålla i den!
Jag ser det framför mig :fnissa:
Av anna m
Fast nu när jag tänker på det så saknar jag på lite större barn en stång med ett handtag och en vimpel längst upp. Som på de där små kundvagnarna för barn.
Av Jinxan
anna m skrev:Fast nu när jag tänker på det så saknar jag på lite större barn en stång med ett handtag och en vimpel längst upp. Som på de där små kundvagnarna för barn.
:app: Perfekt :Hahaa:
Av Kleopatrina
:Hahaa: precis vad jag letat efter :roll:
Användarens profilbild
Av MadB
anna m skrev:Fast nu när jag tänker på det så saknar jag på lite större barn en stång med ett handtag och en vimpel längst upp. Som på de där små kundvagnarna för barn.
Fniss! Jag vill ha en kobjällra på också :jippiii:
Av anna m
legenden29 skrev:Men menar ni att ni INTE har en sån? HUR i all världen har era ungar lärt sig gå då? Näe, skärpning, ni måste ju hänga med. FÖR ERA BARNS BÄSTA! :duh:
Jag veeeet! Det är så pinsamt! Och jag känner mig mossig och gammalmodig.
Av anna m
MadB skrev:
Fniss! Jag vill ha en kobjällra på också :jippiii:
Skulle önska att jag behövde... mina barn hörs :|
Av anna m
Zai skrev:Kommer den med stödhjul, eller måste man köpa till det? Annars är den ju bara komplett :fnissa:
Moonwalk med stödhjul? :tumup:

Fast det blir ju en lära-gå-vagn med handtag... :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?