Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Mitt paket blev skickat den 12 :app: Så frågan är nu bara hur lång tid det tar för den att komma
Av eamane
JinxLinda skrev:Mitt paket blev skickat den 12 :app: Så frågan är nu bara hur lång tid det tar för den att komma
Spännande :)
Av Jinxan
eamane skrev:
JinxLinda skrev:Mitt paket blev skickat den 12 :app: Så frågan är nu bara hur lång tid det tar för den att komma
Jag skulle vänta, om den inte kommit alltså, tills den 26'e sen skulle hon efterlysa den. Men har jag tur så ligger den i lådan snart :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
Jag skulle vänta, om den inte kommit alltså, tills den 26'e sen skulle hon efterlysa den. Men har jag tur så ligger den i lådan snart :vågen: :app:
då har du dom snart :tumup:

Ang min leverans velar UPS om leverans datumt hela tíden!
Av eamane
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
Kanske redan imorgon :shock: :)
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
eamane skrev:

Ja jag hoppas den kommer snart :D

Jobbigt med din leverans. hoppas sjalen hinner komma i alla fall
eamane skrev:
JinxLinda skrev:Jag skulle vänta, om den inte kommit alltså, tills den 26'e sen skulle hon efterlysa den. Men har jag tur så ligger den i lådan snart :vågen: :app:
JA!! :eld:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
eamane skrev:

Ja jag hoppas den kommer snart :D

Jobbigt med din leverans. hoppas sjalen hinner komma i alla fall
eamane skrev:
JinxLinda skrev:Jag skulle vänta, om den inte kommit alltså, tills den 26'e sen skulle hon efterlysa den. Men har jag tur så ligger den i lådan snart :vågen: :app:
JA!! :eld:
de verkar ha svårt att bestämma sig om den kommerimorrn eller på onsdag
Av Jinxan
sapos skrev:de verkar ha svårt att bestämma sig om den kommerimorrn eller på onsdag
Håller tummarna om att bådas paket kommer i morgon! :vågen:
Användarens profilbild
Av katha
legenden29 skrev:
katha skrev:En zara....och en indioringis... :vågen:
Vilken Zara då, om man får fråga?
Ocean och så la jag en beställning på en jade mild... :rodna:
Användarens profilbild
Av sapos
Nu står det att sjalen kommer imorgon...
Men väntar på telefon samtal idag! Ang kameran! de skulle ringa senast idag! Kollade och igår var den fortfarande kvar på posten..
Hoppas dom har en snabb lösning på detta nu!
Av Jinxan
sapos skrev:Nu står det att sjalen kommer imorgon...
Men väntar på telefon samtal idag! Ang kameran! de skulle ringa senast idag! Kollade och igår var den fortfarande kvar på posten..
Jag hoppas dom ringer snart då. Kommer du ringa till dom idag om de inte hämtar ut, eller väntar du tills i morgon?
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
Jag hoppas dom ringer snart då. Kommer du ringa till dom idag om de inte hämtar ut, eller väntar du tills i morgon?
Händer inget ringer jag imorgon. De har öppet mellan kl 10-16 så de får dagen på sig idag, men hoppas de hämtar ut den direkt. Vill ha min kamera igen!
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
Händer inget ringer jag imorgon. De har öppet mellan kl 10-16 så de får dagen på sig idag, men hoppas de hämtar ut den direkt. Vill ha min kamera igen!
Jo det kan jag förstå.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, vad spännande, sjalar på ingång :app: Kanske bilder i eftermiddag då?
Jag kan ju hoppas på paket som tidigast på torsdag, men väntar i och för sig lite barnkläder och skor som kanske kommer tidigare.

sapos: Hopppas det ordnar sig med kameran, jag skulle vara ordentligt arg :hopmad:
Av Jinxan
Inga sjalar hos mig idag, undrar om de kommer komma till posten :hmm: Men jag kan ju inte ringa dit vareviga dag :fnissa:
Jag hatar att avi'n kommer dagen efter att paketet har kommit så jag brukar tvinga sambon att ringa dit och höra om de fått mitt paket. :lol:
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 196

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?