Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
Jag sitter med min yngsta sovandes på magen i mei taien. Så många timmar jag burit i den under de senaste 2 åren. Men nu känner jag att det blir allt mer sällan. Bonusdottern är 6 år, äldsta sonen är 2 år, han som levde i mei taien som mindre har nu så starka ben att han gå mest. Ska vi iväg över dagen packar jag ofta syskonvagnen. Vi som var en familj som bara bar, med fler barn i huset så har vi blivit en vagnsfamilj. Å plutten min Neo, ja han har blivit 9 månader och går nu mer än han kryper. Än så tycker han om att somna middagsluren i mei taien men hur länge till? Jag har ingen bebis kvar i huset"! Kan någon stanna tiden! Visst är det en lycka att se barnen växa upp till små självständiga individer och jag älskar att kunna föra samtal med dom men tanken på att jag snart inte får mysa med mina små i mei tai längre är en sorg. Så snabbt det går. Sen är jag en sjalmamma utan någon att bära, så knasigt det blev. :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?