Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Var på bröllopsfest igår kväll och hade med min Easy som jag knöt upp lilltrollet i för att få honom att somna. Tog ett tag men sedan sov han så gott i några timmar. När jag hade knutit upp honom så känner jag igen en person som satt längst in vid vårt bord, funderade på om jag kunde ha rätt och fick fråga runt lite, men visst, det visade sig att det var vår barnmorska som var med när lilltrollet kom till världen :D
Fick ju presentera oss och hon hade känt igen oss också men inte riktigt kunnat komma på i vilket sammanhang. Pratade ett bra tag och kom, såklart, in på sjalar efter ett tag och då berättade hon att de nu sista året har köpt in trikåsjalar till KK Östra för att kunna låta de nyblivna mammorna pröva på att bära i ett tidigt skede :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av solanna
Härligt! Tänk om de där plastbaljorna på hjul försvann och man istället erbjöds en trikåsjal om man vill gå iväg och äta etc.
Av corona
Det har de i Borås också, och inte bara en eller ett par, utan en sjal till varje rum :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?