Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RG78
Finns det någon som bor i närheten av Borlänge som har en Manduca eller Ergo? Är lite sugen på att testa en sån sele, men det är lite svårt att hitta någon att testa :) Har hört att de inte fungerar så bra till smala personer så jag vill gärna testa innan jag lägger mina pengar på någon.
Mjo.. Någon gång då och då men har inget planerat nu på ett tag vad jag vet. :)
MittNyaJag skrev:Manduca i Insjön här. :)
Jag är jätte intresserad utav att prova bära i din Manduca om det skulle kunna gå att ordna... Jag har precis upptäckt det här med selar/sjalar och blivit lite utav frälst.. :) Är ute efter en sele först å främst men vet inte vilken jag ska välja så det vore underbart om jag skulle kunna få testa din.
Absolut.
Det är bara att säga till om ni har något ärede till Clas Ohlsson. ;)
MittNyaJag skrev:Absolut.
Det är bara att säga till om ni har något ärede till Clas Ohlsson. ;)
Oh, det kan alltid ordnas! :wink: Liten behöver nya skor så jag tänkte ändå åka någon gång nästa vecka... har du några speciella önskemål på dag?
Nej... Det tror jag inte... :)
Sambon jobbar helg så fre-sönd är jag absolut "görlös" dagtid. :)
RG78 skrev:Finns det någon som bor i närheten av Borlänge som har en Manduca eller Ergo? Är lite sugen på att testa en sån sele, men det är lite svårt att hitta någon att testa :) Har hört att de inte fungerar så bra till smala personer så jag vill gärna testa innan jag lägger mina pengar på någon.
Om du kommer på sjalträff i Falun på lördag kan jag ta med min manduca! :)
Inte en helt lätt fråga att besvara. Bägge hade sina för- och nackdelar. Håller faktiskt på skriver på en liten lista nu med för- och nackdelar mellan Ergo, Manduca och Beco enligt min åsikt....lägger ut den sen här på sjalbarn när jag är klar. :-)

Sia skrev:
RG78 skrev:Tack alla snälla. Jag har dock fått möjlighet att prova både Ergo och Manduca nu :)
:vågen: vilken var bäst??
RG78 skrev:Inte en helt lätt fråga att besvara. Bägge hade sina för- och nackdelar. Håller faktiskt på skriver på en liten lista nu med för- och nackdelar mellan Ergo, Manduca och Beco enligt min åsikt....lägger ut den sen här på sjalbarn när jag är klar. :-)
Ser fram emot att få läsa den där listan :)
Här finns den http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=135983 :)
Lily of the Valley skrev:
RG78 skrev:Inte en helt lätt fråga att besvara. Bägge hade sina för- och nackdelar. Håller faktiskt på skriver på en liten lista nu med för- och nackdelar mellan Ergo, Manduca och Beco enligt min åsikt....lägger ut den sen här på sjalbarn när jag är klar. :-)
Ser fram emot att få läsa den där listan :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?